خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

تزلزل بنیان خانواده و رواج بی حجابی هدف دشمنان است

امام جمعه میاندوآب گفت: ننگ بر آن فردی که مسئول یک اداره و نهاد در این شهر است و نسبت به حجاب حساسیت ندارد و بی تفاوت است و خانم و فرزندش با گیتار و بی حجاب در خیابان می گردد.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۳۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در همایش مردمی صیانت از حریم خانواده در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان، اظهار کرد:حجاب و عفاف تنها برای بانوان نیست بلکه برای آقایان نیز است و باید از سوی هر دو رعایت شود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه تربیت فرزندان یکی از اصلی ترین و مهم ترین وظایف بانوان است، افزود: اصلی ترین رسالت و وظیفه خواهران، تربیت صحیح و اسلامی فرزندان است که این موضوع باید در کنار سایر وظایفی که برخی بانوان مانند اشتغال برعهده دارند، باید به آن توجه داشته باشند.

وی گفت: بانوان ایران اسلامی باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا( س) را الگوی خود قرار داده و زندگی فاطمی گونه داشته باشند و به این نکته توجه کنند که بانوان محجبه و متدین می توانند، فرزندان صالح تربیت کنند.

حسن زاده با ابراز تاسف نسبت به طرح برخی مسائل مانند اینکه داخل خودرو حریم خصوصی است، تصریح کرد: متاسفیم برای این گونه اظهارات که زمانی به اسم آزادی، زمینه را برای فساد انگیزی فراهم کردند و اکنون نیز اینگونه سخنان جامعه را با مشکل مواجه ساخته و به تزلزل می کشاند و این افراد نباید دوگانگی در جامعه ایجاد کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی غیرتمند بوده و غیرت آنها قبول نمی کند که در داخل یک خودرو به بهانه حریم خصوصی بودن، فردی بی حجاب باشد، اظهار کرد: غیرت دینی، ایرانی و اسلامی ما از هر گروه و جناحی که باشیم، اجازه چنین کاری را به ما نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با صدها شبکه ماهواره ای تنها برای یک هدف و آن تزلزل بنیان خانواده و رواج بی حجابی تلاش می کنند، افزود: دشمنان به عینه این هدف خود را بیان می کنند و متاسفیم که برخی با اقدامات و اظهارات خود دشمن شادکن می شوند.

حسن زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما بر پایه حجاب و ارزش ها بنا و با ارزش های دین و اسلام عجین شده است، گفت: به برخی از افراد که در جامعه تزلزل ایجاد می کنند، هشدار و تذکر می دهم و به آنها می گوییم که مقابل بی بند وباری و بی حجابی می ایستیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر مقابله با بی بند وباری در جامعه، تصریح کرد: دین اسلام می گوید که باید با بی بند وباری، فساد و اختلاط مقابله کرد و متاسفیم که برای عده ای هدف وسیله را توجیه می کند و برای دست یابی به هدف خود هر چیزی را بیان می کند.

وی با بیان اینکه حجاب، ضرورت دین بوده و هرکس حجاب را کتمان کند، کافر است، اظهار کرد: حجاب ارزش ماست و محدودیت نیست، بلکه مصونیت است و بانوان عفیف و ارزشمند از حجاب خود دفاع می کنند و از سنین کودکی به دختران خود، حجاب را آموزش می دهند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه بانوان و دختران مسئولان در حفظ حجاب باید الگو باشند، اظهار کرد: ننگ بر آن فردی که مسئول یک اداره و نهاد در این شهر است و نسبت به حجاب حساسیت ندارد و بی تفاوت است و خانم و فرزندش با گیتار و بی حجاب در خیابان می گردد.

امام جمعه میاندوآب افزود: ما هزاران شهید داده ایم و چرا آن مسئول باید اینگونه باشد؟ شهدا جان خود را برای انقلاب و دین فدا کرده اند و این از یک مسئول، شایسته نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار