محقق حوزه و دانشگاه:

اساس نظم سیاسی در حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است

محقق حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه اساس نظم سیاسی در حکومت اسلامی را مبتنی بر ولایت فقیه است، گفت: نخ تسبیح نظام هستی ولایت است.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۳۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام علی‌اصغر الهامی‌نیا محقق حوزه و دانشگاه در مراسم گرامیداشت سه شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون شهرستان اراک که در مسجد علی‌ابن ابیطالب(ع) برگزار شد با اشاره به آیه 23 سوره مومنون گفت: اگر در پناه خدا باشیم و درستکار و با تقوی شیاطین هیچ کاری به ما ندارند.اما به محض فاصله گرفتن از خدا شیاطین وارد عمل شده و بلاهایی به سرمان می آورند که اگر به خدا پناه نبریم دنیا و آخرتمان به جهنم تبدیل می شود.

وی افزود: در حقیقت تنها عده‌ای که باتقوا هستند بر سر عهد و پیمان خود با خدا می‌مانند و شهید می‌شوند برخی در راه می مانند و مقاومت می کنند ولی پیمان را عوض می‌کنند و صراط مستقیمی را که برگزیده بودند تغییر می‌دهند.

محقق حوزه و دانشگاه به برخی جنایات گروه تکفیری تروریستی داعش در فضای مجازی و رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: آنان با این جنایات خود نشان دادند که از جنس هند جگرخوار و یکی هستند، همانگونه که شهدا یک جنس هستند چراکه هدف، عقیده و پیام یکی است گرچه در زمان تفاوت داشته باشند اینکه بر سر عهد و پیمان خود با خدا ماندند و به درجه شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام الهامی‌نیا با تاکید بر اینکه اساس نظم سیاسی در حکومت اسلامی را مبتنی بر ولایت فقیه است، گفت: نخ تسبیح نظام هستی ولایت است، در واقع نظام ولایت محور عامل وحدت و انسجام جامعه ایمانی است.

وی افزود: نسل اول انقلاب را سگ زنجیری آمریکا(ساواک) در کمیته مشترک زیر سنگین ترین شکنجه‌ها می گرفتند ولی انان از اراده خود بازنمی‌گشتند؛ این نسل مقاومت کرد و انقلاب را به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به ثمر رساند و امروز نسل دوم و سوم انقلاب را ببینید چه می‌کنند؟

محقق حوزه و دانشگاه اذعان اندیشکده‌های غربی درباره سردار سلیمانی گفت: اندیشکده‌های غربی خود معترف هستند که محبوب‌ترین مرد دنیا سرلشکر قاسم سلیمانی است که تربیت شده مکتب عاشورا است که هرگز ادعایی ندارد. نمی گوید من موصل را آزاد کردم این یعنی مالک اشتر زمان، یعنی پیرو مکتب عاشورا و....

حجت‌الاسلام الهامی‌نیا با تاکید بر اینکه مشروعیت مقاومت با ولی‌فقیه است، گفت: سرلشکر سلیمانی، سید حسن نصرالله و دیگر رزمندگان جبهه مقاومت بی‌ادعا هستند بر خلاف عده‌ای که سریع موضع می گیرند و خود را مطرح می کنند.

وی افزود: دشمن از قدرت سپاه می‌ترسد حتی اسرائیل هم از قدرت موشکی ایران واهمه دارد. شعاری که بچه‌های سپاه بر روی موشک‌ها می نوشتند که مرگ بر اسرائیل لرزه بر اندام دشمن انداخت آن وقت برخی نامه می‌فرستادند و معترض به این امر بودند!

محقق حوزه و دانشگاه در این مراسم یادی از شهید طهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران کرد و گفت: صنایع موشکی، مدافعان حرم و جبهه مقاومت وجود داشته باشد تا آمریکا بترسد. باید اقتدار ایران را دشمن ببیند تا بترسد و جرات نکند هیچ اقدامی را علیه نظام اسلامی انجام دهد.

حجت‌الاسلام الهامی‌نیا با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده جبهه مقاومت فرمود؛ "ما به آنان سیلی خواهیم زد" چراکه ملت هرگز دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد و دست از اعتقادات و باورهایش نمی‌کشد.

وی خطاب به مسئولان گفت: مردانه باید وارد میدان شد و با آمریکا با همان ادبیاتی که حضرت امام خمینی(ره) و ولی‌فقیه زمان سخن گفتند، حرف زد.

محقق حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت هرگز خالی نشده از همان ابتدا تاکنون استوار مقابل دشمنان ایستاده است هرچند متحمل هزینه‌های سنگین هم شده ولی این جبهه در دفاع از مظلوم کوتاه نمی آید تا زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) مهیا سازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات