خبرهای داغ:

برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف در گرمسار

راهپیمایی حجاب و عفاف در گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۱۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،بانوان گرمساری در هوای گرم شهرستان گرمسار از گلزار شهدا تا میدان امام خمینی (ره) مقابل مسجد جامع راهپیمایی کردند.

داریوش طاهری فرماندار گرمسار در این راهپیمایی گفت: بانوانی که در این تجمع شرکت کردند براساس احساس دینی خود و احساسات اعتقادی خود حرکت کردند تا پیام خود را برسانند.

وی همچنین افزود :البته برخی رعایت جامعه ی اسلامی را نمی کنند، رعایت خون هایی که در راه تحقق انقلاب اسلامی ریخته شد را نمی کنند؛ حضور شما خواهران پیام زنده بودن را دارد. شما می گویید ما زنده هستیم و برای همه کسانی که بخواهند این راه را طی کنند پیام داریم و پیام ما این است که ما اهداف بزرگ فاطمه علیها السلام را فهمیده ایم و ادامه دهنده ی آن راه و راه شهدای خود هستیم.

طاهری تأکید کرد: اگر از این گونه برنامه ها و حرکتها استقبال نکنیم خلاف حرکت قرآن داریم عمل می کنیم چون در قرآن بحث پیام رسانی و امر به معروف و نهی از منکر به روشنی بیان شده است.

فرماندار گرمسار توصیه کردند به امر به معروف و نهی از منکر و ابراز داشت: بحث حجاب را از خانواده خود و اقوام خود آغاز کنید و مطرح کنید؛ اینکه تنها خود حجاب داشته باشید تکلیف کامل نمی شود. باید تواضی بالحق کرد. چرا که حجاب حق است و وظیفه داریم به توصیه به آن، اگر توصیه ما پذیرفته نشد شما را به صبر دعوت می کنم

طاهری در پایان با اشاره به اینکه خدای متعال با بنده خود دشمنی ندارد و اگر توصیه در قرآن شده به نفع مخلوقین خداست بیان داشت: اگر در قرآن تأکید بر حجاب شده برای این است که بانوان اذیت نشوندو برای این است که در سایه امنیت زندگی کنند. برای این است که جامعه تهذیب شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها