حجت الاسلام رایجی در اجتماع بانوان مهدیشهر گفت: استعمارگران برای ارزش مقدس حجاب ؛سرمایه گذاری عظیم به راه انداختند.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۱۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

به خبرگزاری بسیج از مهدیشهر،حجت الاسلام محمد رضا رایجی در اجتماع بزرگ گرامی داشت روز حجاب وعفاف که در مهدیشهر برگزار شداظهار کرد:حجاب وعفاف جایگاه مهمی در اسلام دارد وقبل از آن داشته و همچنین دارد و استعمار گران برای این ارزش مقدس بشریت سرمایه گذاری عظیمی دارند.

رایجی گفت:هر زمانی که دین وارد صحنه شد استکبار جهانی واستعمار سلطه گر  در برابر آن موضع گرفت که جنگ سخت ،جنگ نیمه سخت وجنگ نرم را به راه انداخت که خطرناکترین آن جنگ نرم است.

وی در ادامه گفت:آمریکا 28 سال با زروزوروفریب وبا همه ابزارهای مادی ورسانه ای تبلیغاتی را راه اندازی کرده و8سال  جنگ را علیه کشورمان تحمیل کردند؛ اما پیروز میدان کشورایران بود وجنگ سخت کاری از پیش نبرد.

رایجی به جنگ نیمه سخت اشاره کرد که دهها فتنه وترور ایجاد کردند که می توان به بزرگترین آن فتنه سال 88 اشاره کرد که به حساب خود می خواستند تیر خلاصی را به سمت ولایت فقیه بزنند اما با این فتنه هم نتوانستند به راهی برسند وموفق نشدند.

این کارشناس سیاسی گفت:دیدگاه دشمنان نظام این است  که از زن به عنوان ابزاری در جهت سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران وانحراف در دین استفاده کنند ومی گویند:بایدپاشنه آشیل شکست این نظام ،شکست زنان باشد.

وی افزود:امروز وظیفه ما این است که همه در این زمینه کار کنیم وبا آرامش وبا لسان ملائم ومتانت امر به معروف ونهی از منکر داشته باشیم؛ تا با استحکام بخشیدن سنگر حجاب وعفاف ؛خاکریز دشمن را برهم ریخته وپیروز دار میدان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها