خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی آب و فاضلاب کشور:

فرهنگ اصلاح الگوی مصرف آب نهادینه شود

مسئول فرهنگی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه مسئله فرهنگ نیاز اساسی و ضروری جامعه بشریت است، گفت: فرهنگ اصلاح الگوی مصرف آب نهادینه شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۲۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام مهاجری مسئول فرهنگی آب و فاضلاب کشور درحاشیه برگزاری دوازدهمین گردهمایی مسئولان امور فرهنگی و دینی شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور که به میزبانی استان سمنان در مجتمع فرهنگی کلاهدوز در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص تأثیر کارهای فرهنگی در اصلاح الگوی مصرف آب کشوراظهار داشت: مسئله فرهنگ نیاز اساسی و ضروری جامعه بشریت است.

وی تأکید کرد: باید مسئله فرهنگ را یک مسئله تخصصی بدانیم؛ نه یک امر مناسبتی و تشریفاتی؛

مسئول فرهنگی آب و فاضلاب کشور بیان داشت: وزارت نیرو تدبیر کرده است که در هر شرکتی مسئول امور فرهنگی در رابطه با امور فرهنگی وجود داشته باشد.

مهاجری افزود: مصرف بهینه آب و برق یکی از 10 محور برنامه های فرهنگی مثل قرآن و نماز و ... است که در هر شرکتی به نوبه خودش اجرایی می شود.

وی هدف از برگزاری گردهمایی مسئولان امور فرهنگی و دینی شرکت های آب و فاضلاب را که دوازدهمین دوره آن در سال جاری در سمنان برگزار شد را ایجاد وحدت رویه در زمینه مسائل فرهنگی عنوان کرد و افزود: باید با همفکری و همیاری کارهای فرهنگی را به پیش ببریم.

مسئول فرهنگی آب و فاضلاب کشور بیان داشت: هر سال برنامه ای را از وزارت نیرو با همفکری همدیگر تنظیم و ابلاغ می شود و ابتدای سال این برنامه ابلاغ می شود برای هماهنگی و وحدت رویه و اخذ نظرات همکاری جلسه هماهنگی صورت می گیرد و این دوازدهمین جلسه ماست که امسال در استان سمنان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها