محور های مازندران همچنان بارانی است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها به‌صورت عادی و روان بوده و شاهد بارش باران در محورهای مازندران هستیم.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۰۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران علیرضا قدمی در گفت و گویی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به صورت عادی و روان است و تنها در محدوده سه راهی چلاو محور هراز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای مازندران، بیان کرد: سه دلیل عدم رعایت فاصله طولی، عدم توجه به جلو و تخطی سرعت مطمئنه مهم‌ترین علت تصادفات در زمان بارندگی است که لازم است رانندگان به این موارد توجه کنند تا با مشکلی در زمان رانندگی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای استان آغاز شده است، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج شنبه 22 و جمعه 23 تیر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول ادامه داد: تردد انواع تریلی به جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا24 روز جمعه 23 تیر ماه امسال از محور تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

قدمی به یک طرفه شدن محور کندوان اشاره کرد و گفت: محور کندوان از ساعت ۱7 روز جمعه 23 تیر ماه امسال یک طرفه خواهد شد که این محدودیت تا ساعت ۲۴ همان روز ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه انسداد روزانه محور هراز از روز شنبه آغاز می‌شود، تصریح کرد: محدوده پیچ ابتهاج محور هراز از ساعت 12 تا 18 روز شنبه و از ساعت 6 تا 18 روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به‌دلیل انجام عملیات راه‌سازی مسدود می‌شود که طی این مدت محورهای سوادکوه و کندوان به‌عنوان محورهای جایگزین اعلام شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر رعایت مطمئنه هنگام رانندگی، خاطرنشان کرد: توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس ضروری است.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار