یت‌الله حسینی همدانی:

دشمن سرمایه‌گذاری‌های سنگینی برای آسیب رساندن به جوانان کرده است

امام‌جمعه کرج گفت: جوانان و نوجوانان امروز، نیروهای فکری و مدیریتی فردای کشورند؛ دشمن نیز برای تحقق اهداف خود، سرمایه‌گذاری‌های سنگینی برای آسیب رساندن به این قشر جامعه انجام داده است.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۸۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار دانش‌آموزان بسیجی و اعضای فعال حلقه‌های صالحین نوجوانان پایگاه بسیج شهیدان شرع‌پسند، با خیرمقدم به این دانش‌آموزان اظهار داشت: جوانی و نوجوانی، مهم‌ترین دوران در شکل‌گیری شخصیت انسان است و نباید به‌سادگی از آن عبور کرد.

دشمن سرمایه‌گذاری‌های سنگینی برای آسیب رساندن به جوانان کرده است

امام‌جمعه کرج افزود: عمر با هیچ سرمایه‌ای قابل‌مقایسه نیست و با طلا و پول نمی‌توان قدر آن را سنجید؛ در قبال این سرمایه باید حساس بود، چراکه دائماً در حال خرج شدن است و اگر در قبال آن بهره و فایده‌ای به دست نیاوریم، ضرر کرده‌ایم.

آیت‌الله حسینی‌همدانی دانش آموزان بسیجی را امیدهای فردای کشور دانسته و یادآور شد: جوانان و نوجوانان امروز، نیروهای فکری و مدیریتی فردای کشورند؛ دشمن نیز برای تحقق اهداف خود، سرمایه‌گذاری‌های سنگینی برای آسیب رساندن به این قشر جامعه انجام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تصریح کرد: در گذشته نیروی کار خارجی مشغول فعالیت در کشور بود و به‌حمدالله امروز توان جوانان داخلی جایگزین آن‌ها شده است، شاید دوباره در صورت نیاز بتوان چنین نیروها را به کار گرفت، اما هرگز نمی‌توان شهید مطهری‌ها و شهید بهشتی‌ها را از خارج از کشور وارد کرد.

وی تأکید کرد: باید اهل مطالعه و یادگیری بود و از مسائل به‌صورت سرسری عبور نکرد؛ در کنار تفریحات سالمی چون ورزش، اهل یادگیری و تفکر در موضوعات مختلف باشید و بدانید که اولویت اول کار شما مطالعه، تفکر و کسب علم است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر امام‌جمعه کرج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار