یادداشت/

آزادی موصل نماد اتحاد شیعه و سنی/ نیروی بی بدیل ایمان تمام توطئه ها را در هم میکوبد

در این پیروزی نه تنها بر خلاف تبلیغات دشمنان شیعه وسنی در برابر هم نبودند و نیستند بلکه دقیقا به یک اندازه در این پیروزی بزرگ شریک اند و به یک اندازه فداکاری کردند.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۷۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مولایی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در منطقه در یادداشتی در خصوص آزادی موصل نوشت: در هر پیروزی دو بعد دارد یک بعد سخت افزاری و یک بعد نرم افزاری است، بعد سخت افزاری هر پیروزیی غلبه است و بعد نرم افزاری آن منبع الهام روش، انگیزه و بسیج نیروهاست.

آزادی موصل را باید به نماد اتحاد شیعه و سنی تبدیل کرد/ نیروی بی بدیل ایمان تمام توطئه ها را در هم میکوبد

 امروز این روح مقاومت در خرمشهر است که در قامت حشد الشعبی در عراق، حشد الوطنی در سوریه و انصار الله در یمن این فتح الفتوحات  در جهان اسلام را سامان می دهد، و امروز این نیروی بی بدیل ایمان است که تمام توطئه ها را در هم می کوبد. 

 آمریکا و اسرائیل به همراه متحدین منطقه ای خودشان مثل عربستان و ترکیه و برخی از خائنان داخلی در عراق مثل اثیل نجیفی فرماندار استان نینوا، که دروازه های شهر را به روی داعش گشود تمام تلاش خود را برای تجزیه عراق به کار بردند و شب و روز برای این کشور نقشه کشیدند. 

اما در نهایت این دست اراده خداوند بود که در قامت حشدالشعبی، این رزمندگان مومن مقاومت وعده پیروزی بر صالحان را تحقق بخشید.

امروز این آموزه مقاومت که "قدرتمندترین سلاح ما باور ما و خون شهدای ماست" هیبت تمامی ارتش های دنیا را در هم شکسته است، آری امروز خورشید سپاه جهان اسلام در حال سر برآوردن است، امروز دیگر روزهای تحقیر کشورهای مسلمان منطقه توسط استکبار به پایان رسیده است. امروز دیگر اشغال سرزمین های مسلمانان مثل فلسطین عزیز و تجربه تلخ شکست های 1967 و 1973 برای جهان اسلام تکرار نشدنی است.

چرا که امروز صدای آزادی موصل در کوچه پس کوچه های ملت های عرب منطقه شنیده می شود و آنها بیدارند.

 آیا امروز  حاکمان دست نشانده و نالایق سعودی تنشان نمی لرزد که به اسرائیل تکیه کرده اند؟ و برای امریکا نوکری می کنند؟ آیا امروز وقت آن نرسیده است که قامت خمیده ملت های مسلمان در برابر تجاوز،کشتار و تفرقه های ساختگی استکبار کمر راست کند؟ آزادی موصل روز اتحاد ملت های مسلمان منطقه در برابر تفرقه های ساختگی دشمنان است.

در این پیروزی نه تنها بر خلاف تبلیغات دشمنان شیعه وسنی در برابر هم نبودند و نیستند بلکه دقیقا به یک اندازه در این پیروزی بزرگ شریک اند و به یک اندازه فداکاری کردند. 

به برکت خون شهدای شیعه و سنی که در راه آزادی موصل از دست تکفیری های صهیونیستی دوش به دوش هم در قالب نیروهای مردمی جنگیدند و خونشان بر روی یک خاک در راه خدا و یک آرمان ریخته شد باید به نماد اتحاد شیعه و سنی تبدیل کرد.

خبرنگار بسیجی: فرهادی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار