استاندار البرز از برپایی دومین همایش استانی اقامه نماز با محوریت « نماز و فضای مجازی» خبر داد و گفت: ایده های بدیع با مشارکت دانشجوبان، طلاب، علماء و حوزه های علمیه در خصوص امر اقامه نماز در جامعه محقق می شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۵۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، تبیین و ترویج فرهنگ نماز یکی از مهم ترین موضوعات فرهنگی امروز در سطح جامعه است، آن چنان که حقیقت توجه و باور به این امر الهی انسان را از فحشاء و منکر باز می دارد.

اجرای طرح «نماز و فضای مجازی» با محوریت بخش خصوصی
 
سال گذشته استان البرز مفتخر به میزبانی بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز بود و فرصتی برای پرداختن دوباره به اهمیت جایگاه نماز در بستر جامعه فراهم آمد.
 
سید حمید طهایی، استاندار البرز در آخرین نشست با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در سالن جلسات استانداری البرز از برپایی دومین همایش استانی اقامه نماز با محوریت « نماز و فضای مجازی» خبر داد و طی آن اظهار امیدواری کرد که ایده های بدیع با مشارکت دانشجوبان، طلاب، علماء و حوزه های علمیه در خصوص امر اقامه نماز در جامعه محقق شود.
 
اهمیت تحقق اجرای طرح « نماز و فضای مجازی» را می توان یک ضرورت آشکار در شرائطی تلقی کرد که بیشتر آحاد جامعه با بحث فضای مجازی آشنا هستند و روزانه کاربران بسیاری را همراه ساخته است.
 
و اما؛ نکته حائز اهمیت در اجرای این طرح فرهنگی به گفته استاندار البرز، برون سپاری طرح از بخش دولتی به بخش خصوصی در قالب گروه ها، سمن ها و موسسات فرهنگی است.
 
انتظار می رود با اجرای مقدمات طرح، فضای تبلیغاتی فرهنگی رو در رو با هدف تبیین جایگاه اقامه نماز را در استان ایجاد کند.

منبع :شبستان

ارسال نظرات