مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: امروزه دشمن با استفاده از ماهواره و شبکه‌های اجتماعی به دنبال از بین بردن این حیا و عفت است.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۳۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رجبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به اینکه عفاف و حجاب نبایستی تنها در یک روز مورد توجه قرار گیرد بلکه برنامه‌ها در راستای این فرهنگ بایستی در تمام ایام مد نظر مسئولان قرار گیرد، گفت: حجاب و پوشش پیش از اسلام در میان برخی از ملت‌ها از جمله ایران باستان و قوم یهود مصرح بوده است و حتی قوانین حجاب در میان آن اقوام از احکام اسلام سخت بوده است.

وی افزود: حجاب یکی از احکام ضروری اسلام به شمار می‌آید و نتیجه آن بر آن اتفاق نظر دارد و خداوند متعال درباره حجاب و عفاف سه آیه را نازل فرموده است که در دو مورد آن به مساله پوشش بانوان اشاره کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: علاوه بر این احادیث بسیاری درباره اهمیت و چگونگی حجاب نقل شده است که حضرت علی(ع) می فرماید؛ «پوشیدگی زن به حالش بهتر است و زیبایی‌اش را پایدارتر می سازد. پوشش برای زن دو هدف و فلسفه اساسی دارد 1- مصونیت زن در برابر چشم های آلوده 2- پیشگیری از آسیب های بدحجابی با تامین سلامت بهداشت جامعه ».

حجت‌الاسلام رجبی حجاب و عفاف را مظهر و سنبل یک جامعه اسلامی دانست و گفت: همه باید به مقوله عفاف و حجاب پایبند باشیم. حجاب مخصوص زنان نیست بلکه مردان نیز باید حجاب چشم خویش را نیز حفظ کنند و اگر عفاف و حیا از یک جامعه گرفته شود سرمایه و کرامت انسان آن جامعه از بین رفته است.

وی افزود: هر چه حریم حجاب و عفاف (زن و مرد) حفظ بشود حیا و پاکدامنی در جامعه رونق پیدا می کند .آنچه که الان در جوامع غربی مشاهده می کنیم فروپاشی خانواده‌ها، طلاق های سفید و به دنیا آمدن فرزندان نامشروع است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه خاطرنشان کرد: اکنون دشمن با استفاده از ماهواره و شبکه‌های اجتماعی به دنبال از بین بردن این حیا و عفت است و مقام معظم رهبری از آن به عنوان تهاجم فرهنگی یاد کرده است که ما باید با روشنگری و بیدار کردن خانواده خود و جامعه در برابر این حملات بیدار و هوشیار باشیم و کرامت و انسانیت خود را حفظ کنیم در وصیتنامه شهدا می‌خوانیم سیاهی چادر یک خواهر از خون من یک شهید برندتر و تاثیرگذارتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات