جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:

مصونیت زن در سایه عفاف و حجاب او در جامعه است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: مصونیت زن در سایه عفاف و حجاب او در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۳۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب نمایشگاهی به همین مناسبت توسط بسیج دانشجویی در مسجد امام خمینی(ره) تا پایان هفته عفاف و حجاب دایر شد.

جانشین سپاه ناحیه میناب در حاشیه برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان میناب حجاب را دژ مستحکمی برای زنان دانست و گفت:حجاب است که زنان را در مقابل مخاطرات جامعه حفظ می کند و موجبات آرامش و آسایش زنان را محیا می کند.

فاطمی در ادامه گفت:دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب که دیگر توان مقابله نظامی را با ما ندارند جنگ نرم و جنگ فرهنگی را علیه کشورمان آغاز کرده اند و هزینه های هنگفتی را در این راه صرف می کنند و هدفشان فروپاشی خانواده هاست .

جانشین سپاه ناحیه میناب اظهار داشت:ماهواره یکی از معظلات بزرگ فرهنگی جامعه ماست که دشمنان با برنامه ریزی دقیق و ساخت سریالهای خانوادگی که هدفشان عادی جلوه دادن روابط جنسی و بی بندوباری در خانواده و جامعه است می خواهند چادر را از زنان ما جدا کنند و جوانان ما را به ابتذال بکشانند.

وی گفت: جوانان انقلابی ما ماهیت شوم دشمن راشناخته اند و هرگز تسلیم اهداف آنان نخواهند شد و با تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه ایشان آرزوی دشمنان را به گور خواهند برد.


ارسال نظرات