امام جمعه دهلران با بیان اینکه حجاب آثار فراوانی در جامعه دارد، گفت: حجاب ارزش است و همه باید در حفظ و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۲۰۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عصر دیروزمردم ولایت مدار دهلران به مناسبت روز جهانی عفاف و حجاب در مقابل میدان انقلاب جمع شدند تا همبستگی خود را نسبت به مبارزه با پدیده بی حجابی به جهانیان نشان دهند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی- امام جمعه دهلران- در این اجتماع اظهار کرد: عفاف و حجاب یک فریضه دینی است که زنان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند و حجاب، عفت را در حصار امنیت قرار می‌دهد و بانوان را از خطرهای در کمین آن‌ها در جامعه دور می‌کند.

وی افزود: حجاب از ضروریات اسلام است؛ اگر خدای ناخواسته کسی منکر آن شود، عواقب تلخ شرعی به دنبال آن است؛ طیف عظیمی از خانم‌ها و دختران جامعه حجاب را رعایت می‌کنند.

امام جمعه دهلران با بیان اینکه حجاب آثار فراوانی را درجامعه دارد، گفت: حجاب ارزش است همه باید در حفظ و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه حجاب مسئله اساسی است و تمام فسادها به این موضوع ربط دارد افزود: ترویج عفاف و حجاب یه وظیفه همگانی است زیرا مردم برای عفاف و حجاب همچون مسجد گوهرشاد کشته شدند.

موسوی با بیان اینکه حیات و قوام جامعه اسلامی به انجام این تکلیف بستگی دارد عنوان کرد: چنانچه تمام جامعه امر به معروف و نهی از منکر را تکرار کنند تأثیر دارد.

وی ابراز نمود: دشمن از راه اشاعه فرهنگ فساد و فحشا جوانان را از ما می‌گیرد بنابراین باید نقشه دشمن را بفهمیم و با آن مقابله کنیم.

ارسال نظرات