مصطفی برزگر
در ناحیه ایوان برگزار شد/
تجمع مردمی صیانت از حریم خانواده با حضور جمع کثیری از بانوان شهرستان ایوان در محل پارک شهدا ایوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۹۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمع مردمی صیانت از حریم خانواده با حضور جمع کثیری از بانوان شهرستان ایوان در محل پارک شهدا ایوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام "علی محمد لروند"؛ امام جمعه ایوان،گفت،حمله رژیم پهلوی به مسجد گوهر شاد در آن زمان سبب به شهادت رسیدن جمع زیادی از هموطنانمان شد،اما چه چیزی باعث شد با گذشت سالها از وقوع این حادثه همچنان این واقعه در اذهان مردم باقی بماند.

لروند اظهار کرد.اولین درگیری ها در اعتراض به مسئله کشف حجاب توسط زاگرس نشینان علیه رژیم وقت صورت گرفت،چرا که این مردمان حساسیت خاصی بر روی مقوله حجاب داشتند.

وی افزود: حجاب و عفاف دو مقوله جدا گانه هستند ، حجاب یعنی پوشش اما عفاف یعنی مدیریت ،چشم ،رفتار اجتماعی،گوش...که همه این موارد در مقوله عفاف می گنجد.

لروند با اشاره به فتوای آیت الله مکارم شیرازی مطرح کرد:عده ای عنوان می کنند که خودرو حریم خصوصی و شخصی است و می توان با هر گونه پوششی در آن حاضر شد اما این گونه نیست هر حریمی که به حریم دیگران لطمه وارد کند و به حریم آنان ورود پیدا کند حریم شخصی نیست.

وی با اشاره به تهدیداتی که در فضای مجازی وجود دارد در زمینه حجاب، بیان داشت،متاسفانه در فضای مجازی شاهد این هستیم که به راحتی با آبروی دیگران بازی می کنند و این به معنای رواج بی عفتی است امیدواریم که در این زمینه توجه جدی صورت گیرد.

قرائت بیانیه ،اجرای موسیقی ،نمایش طنز،... ازدیگر برنامه های شاخص این اجتماع مردمی بود.


 

ارسال نظرات