خبرهای داغ:
فرماندار ماکو :

کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی در ماکو برگزار می شود

فرماندار ماکو از برگزاری کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی به میزبانی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۷۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شاهین علیزاده در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی، برگزاری کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی در ماکو، شهیدان را سرمایه‌های اجتماعی و پیشینه درخشان ایران دانست و گفت جنگ: نابرابر عراق علیه ایران در 31 شهریور شروع شد و هشت سال طول کشید که طی این مدت 220 هزار نفر از سرمایه‌‌های اجتماعی کشورمان شهید شدند..

وی با تاکید بر این که وظیفه ما حفظ و حراست از آرمان‌ها و اهداف والای این شهداء است، تصریح کرد: ایران در هشت سال دفاع حق علیه باطل در برابر تمامی زیاده گویی‌ها ایستاد و حتی یک وجب هم از خاک خود را به دشمن نداد.

فرماندار ماکو در ادامه با اشاره به برگزاری این یادواره شهداء در این شهرستان، افزود: برای برگزاری هرچه باشکوهتر12این یاواره ستاد اجرایی به ریاست فرمانداری و دبیری سپاه شهدا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ماکو در این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره‌های متعدد با موضوعات متفاوت، گفت: همه عزت و شوکت ما ایرانیان، خانواده شهدا هستند و تنها خواسته خانواده‌های شهدا انتقال اهداف فرزندان شهیدشان به جوانان است.

سرهنگ پاسدار حسین محمد باقرلو در ادامه با اشاره به همکاری و همیاری ارگان‌ها و سازمان‌ها در جهت ساخت یادمان شهدا در شان و منزلت شهدا در شهرستان، افزود: بعضی اماکن که به عنوان یادمان استفاده می‌شود چندان مناسب نیستند.

باقرلو در ادامه با اشاره به ساخت پنل‌های بزرگ در ورودی و خروجی شهرها با عنوان شهدا، تولید و پخش بروشورها و کتابچه‌هایی با موضوع راه رسم شهدا و زندگی‌نامه آنها به زبان‌های زنده دنیا و این که دانشگاه‌ها می‌توانند در تدوین کتاب 182 شهید عامل شناسانده این جهادگران به سایر دانشجوها شوند، گفت: این کارهای فرهنگی باعث می‌شود تا خانواده‌های شهدا خود را تنها نپندارند و باعث دلگرمی آنها شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار