مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
بی حجابی های کنونی زیبنده نظام اسلامی نیست و حجاب بعنوان یک صدف حافظ و نگهدار بانوان در برابر هجمه های موجود در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۷۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سید صادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در اجتماع مردمی صیانت از حریم خانواده شهر ایلام گفت: حجاب بعنوان یک صدف حافظ و نگهدار بانوان در برابر هجمه های موجود در جامعه است.

وی اظهار کرد: حکومت رضاخانی با تبعیت از نظام سلطه در سالیان حکومت خود تلاش داشتند تا این گهر را از وجود صدف حجاب محروم کرده و با جبر و زور به دنبال کشف حجاب بودند و در این راه ها افرهد زیادی را به شهادت رساندند.
فرمانده سپاه ایلام افزود: حکومت پهلوی از این اصل که مردم ایران از دیرباز یکتاپرست بوده و حجاب بعنوان اصلی در زندگی آنها قرار داشته غافل بودند و عملا شاهد شکست این طرح ننگین شدند.
سردار حسینی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی حجاب بعنوان یک اصل انکارناپذیر در نظام اسلامی تبدیل شده و همه برای گسترش این مهم تلاش کردند.
وی تصریح کرد: زنان ایران اسلامی با تبعیت از زنان صدر اسلام و الگو قرار دادن حضرت زهرا و زینب کبری (س) باید برای گسترش این پرچم و نماد اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.
دبیر ستاد احیا امر به معروف استان با ابراز گلایه از برخی بی حجابی های موجود در سطح کشور عنوان کرد: نظام سلطه این نماد با ارزش را بخوبی شناخته و تمام تلاش خود را برای بی حجابی که نتیجه آن بی عفتی بوده بکار گرفته و امروزه می بینیم برخی دختران و زنان ما بی حجاب در بطن جامعه هستند که این وضع موجود در حد و شان یک نظام اسلامی نیست.
فرماتده سپاه امیرالمومنین ایلام حرکت برخی مسئولان را در امر گسترش حجاب عجیب بیان و تصریح کرد: وزیر کشور بعنوان بالاترین مرجع دستور تشکیل چنین تجمعاتی را صادر کرده اما می بینیم حضور مسئولان سیاسی و اجرایی اندک بوده و این اقدام آنها عجیب به نظر می رسد و این اقدام قابل توجیه نیست.
وی در پایان ضمن تقدیر از حضور به موقع و انقلابی مردم ابراز امیدواری کرد همه در یک سنگر در دفاع از حریم خانواده و گسترش حجاب تلاش کنیم.

ارسال نظرات