خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب عنوان کرد؛

برگزاری رزمایش«الی بیت المقدس» در میاندوآب/ بسیجیان همواره برای دفاع از انقلاب و ارزش ها آماده هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رزمایش دو روزه الی بیت المقدس همزمان با سایر شهرهای آذربایجان غربی در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۲۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی با اعلام این خبر اظهار کرد: این رزمایش با عنوان الی بیت المقدس در روزهای 22 و23 تیر ماه با شرکت هشت گردان بیت المقدس و کوثر در سطح شهرستان میاندوآب برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در این رزمایش هفت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر از حوزه های تابعه ناحیه مقاومت بسیج به مدت 2 روز در حوزه استحفاظی حضور داشته و اقتدار و توان خود را در رزمایش به نمایش می گذارند.

مولودی گفت: این گردان ها مطابق سناریوهای تعریف شده، روز پنج شنبه در کلاس های بازآموزی و تکرار آموزش های قبلی شرکت کرده و روزجمعه نیز با حضور گردان های امام حسین(ع) مراسم صبحگاه مشترک و اجرای سناریوهای پیش بینی شده را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی ها و امداد نجات از جمله سناریوها خواهند بود، تصریح کرد: از اهداف رزمایش می توان به نمایش آمادگی مردمی مطابق با ماموریت های ذاتی بسیج، اصل بازدارندگی و دفاع از ارزش های انقلاب و نظام و ایجاد امید در دل دوستداران انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب اسلامی در داخل وخارج از میهن اسلامی عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار