همزمان با روزهای 22،21 و23تیرماه سال جاری مردم شهرستان خوی اقتدار خویش را در عرصه خانوادگی و رزمی به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۸۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی گفت: اسلام تنهاترین دینی است که به تمامی عرصه ها و ابعاد بها داده و برای هرکس جایگاه و رتبه ای تعیین کرده و اعلام کرده که هر کس موظف است در هر رتبه و جایگاهی که باشد در امورات زندگی جامعه به وظایف خویش عمل کند.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی افزود: اهالی شهرستان خوی با حضور در اجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده که همزمان با حمله ددمنشانه رضاشاه به مسجد گوهر شاه در 21تیرماه، به جهانیان اعلام خواهند کرد که دشمنان هرچند با هزینه های هنگفت سعی کنند با توطئه و ترفند به خانواده ها نفوذ کنند تا بلکه بتوانند فساد و لاابالی را به این نهاد مقدس بکشند نخواهند توانست چرا که ولایت در راس انقلاب اسلامی ایران همانند چراغ می درخشد و مردم از پرتوهای حکیمانه اش نور می گیرند.

وی گفت : روز پنجشنبه روز تجلی غیرت رزمی و دفاعی بسیجیان است واین لشکر مخلص خدا در قالب 5 گردان در رزمایش بیت المقدس اقتدار و توانایی اش را در قالب دفاع از کوی و برزن،امداد و نجات و امنیت به نمایش خواهند گذاشت.

وی در خصوص حضور باشکوه بسیج در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر ما می بینیم که امروزه با گذشت4دهه باز مردم باوفاتر از گذشته حضور دارند به خاطر عشق به نظام و ولایت و آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

ارسال نظرات