خبرهای داغ:
به همت حوزه پنج عفاف همایش فرهنگ حجاب و عفاف با موضوع حریم خانواده و کلاسهای آموزشی جهت آمادگی برای رزمایش گردان کوثر امداد و نجات در محل باغ نرگس ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۸۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسین حق زاده جانشین سپاه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: از موضوعات مهم دین اسلام حجاب و عفاف را می توان نام برد و معتقدین به دین مبین اسلام باید مسئله حجاب و عفاف را بپذیرند.

وی بدحجابی و بی‌عفتی را ریشه بسیاری از مفاسد اجتماعی و اخلاقی دانست و گفت: همه آحاد جامعه از تمامی اقشار باید به اندازه سهم خویش در مقابل این مسئله مهم تلاش و کوشش داشته باشند حق زاده خاطر نشان شد: باید بدانیم همه ارگان های دولتی همچون آموزش و پرورش، اداره ارشاد، تمامی مسئولین دانشگاهی و از همه مهم تر سپاه و بسیج نقش خویش را در این عرصه به زیبایی هر چه تمام تر ارائه دهند.

وی ادامه داد: همه‌‌ ادارات و دستگاه‌‌ها بودجه‌‌های فرهنگی تعریف شده دارند که در آن باید هزینه‌‌ پرداختی به مبلغان را نیز لحاظ کنند و همانگونه که برای امور فرهنگی دیگر هزینه می کنند، به این مورد نیز بپردازند.

حق زاده در تشریح رویکرد این مجموعه به مقوله عفاف و حجاب، گفت: البته رویکرد ما صرفا بیان مسائل احکامی برای افراد جامعه نیست بلکه حجاب و عفاف علاوه بر بعد دینی بعد اجتماعی و انسانی هم دارد که ما در رابطه با مسائل روز بدان ورود کرده و به آسیب شناسی در فضای جامعه می پردازیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه حضور در فضای مجازی و استفاده از شبکه های اجتماعی را یکی از ابزارهای موثر در این رابطه دانست و اظهار کرد: استفاده از این ابزار یکی از نکات قوت کار است که امکان انتقال محتوای خوب در زمینه عفاف و حجاب را به انبوه مخاطبان و افراد جامعه فراهم می‌‌کند و ما نیز در بهره گیری از این امکانات نهایت سعی خود را به کار می‌‌گیریم.

ارسال نظرات