خبرهای داغ:
همزمان با هفته عفاف و حجاب همایش یک هزار نفری «مدافعان حریم خانواده» روز چهارشنبه، 21تیرماه در حسینیه اعظم دهاقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۸۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان : همزمان با هفته عفاف و حجاب، گردهمایی یک هزار نفری بانوان با عنوان مدافعان حریم خانواده روز چهارشنبه ساعت 9:۳۰ صبح در حسینیه اعظم شهرستان دهاقان برگزار شد.

این تجمع با هدف رعایت عفاف و حجاب از خانواده تا اجتماع، ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه، تقویت اعتماد به نفس زنان محجبه، مقابله با هجمه های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان، فرهنگسازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه، ایجاد زمینه همکاری و هم افزائی سازمانها، نهادها و مؤسسات مردم نهاد در زمینه عفاف و حجاب برگزار شد.

در این همایش که به همت ناحیه مقاومت بسیج دهاقان برگزار شد و سخنران آن حجه الاسلام بابایی رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان بودند.که در مورد حجاب و تأثیر آن بر جامعه و اینکه فقط مخصوص خانم ها نیست و برادران نیز باید پوشش اسلامی را رعایت کنند پیش از این نیز جناب سرهنگ نوابی در مورد مسأله حجاب سخنرانی فرمودند.

دراین گردهمایی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب و با هدف مقابله با هجمه های دشمن و سبک زندگی اسلامی برگزارشد، بانوان شهرستان دهاقان به صورت نمادین و یکصدا از عموم بانوان برای حفظ حجاب دعوت کرده و خواستار حفظ بنیان خانواده شدند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار