خبرهای داغ:

نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس خوی برگزار شد

بسیجیان شهرستان خوی در قالب 4گردان بیت المقدس و 1گردان کوثر اقتدار و توانایی خود را در دفاع از کوی و برزن به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۷۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد، امنیت را متعلق به همه مردم دانست و گفت: هدف از اجرای رزمایشها حفظ و انسجام نیروهای بسیج و ایجاد پاسخگویی قاطع و سریع به تهدیدات دشمنان است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی افزود: نباید فراموش کرد که این امنیت ما در سایر تدابیر امام(ره) و رهبری و خون هزاران جوان پاک و غیرتی است که به ندای ولایت لبیک گفتند و با نه گفتن به آرزوها وامیدهایشان جانانه در دفاع از حریم اسلام و میهن به جبهه های حق علیه باطل شتافنتند.

وی با این عنوان که رزمایش گردانهای الی بیت المقدس در 22 و23 تیرماه سال جاری با حضور4 گردان بیت المقدس در دفاع از کوی و برزن و ایجاد امنیت و ضدشورش و 1 گردان کوثر در عرصه امداد و نجات برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: بومی سازی دفاع و سازماندهی نیروهای بسیج از اهداف این رزمایش است.

فرمانده سپاه خوی ادامه داد: در این رزمایش با برگزاری کلاسهای تئوری، صبحگاه مشترک و اجرای مانور سعی داریم وحدت٬ همدلی و نیز شناخت بیشتر اعضای گردان‌ها با سایر سازمان‌ها را رقم بزنیم و ضمن اینکه برقراری امنیت که سبب آرامش مردم و یاس دشمن و ضد انقلاب است را می توان از شاخصه‌های مهم این رزمایش نام برد.

وی همچنین اظهار داشت: ما موظفیم رای اینکه بتوانیم نیروی آماده در برابر تهدیدات دشمن تربیت کنیم باید با صراحت نقاط قوت و ضعف رزمایش را بررسی کرده و سعی نماییم با تدابیر و روش های مفید آسیب شناسی کنیم و خطرات را کاهش دهیم و ضمن اینکه برای خنثی سازی تهدیدات دشمن نیاز است تمامی ارگانها و سازمانهای شهرستان دست در دست هم دهند و از تمامی ظرفیت ها و توانایی های شهرستان بهره جوییم.

ارسال نظرات