در همایش بزرگ حجاب و عفاف شهرستان گناوه

برخی مسئولین نسبت به حجاب خائن هستند/ امر به معروف تنها راه بازگشت فرهنگ است/ صدا و سیمای بوشهر و تهران ضعیف عمل کردند

بوشهرـ استاد حوزه علمیه قم گفت: متاسفانه ما در برهه ای با برخی مسئولین خائن نسبت فرهنگ عفاف مواجه ایم؛ مگر نبود آن رئیس جمهور وقتی که با خانم ها در ایتالیا دست می داد و یا آن رئیس جمهور خائنی که دست روی شانه دختر محجبه گذاشت.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۴۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه؛ همایش بزرگ عفاف و حجاب بعد از ظهر امروز در مصلی نماز جمعه با همکاری سپاه و بسیج و مدرسه علمیه الزهرا(س ) گناوه برگزار شد.

در این مراسمی که با استقبال بی نظیر بانوان بسیجی و عموم مردم همراه بود حجت الاسلام مردانی استاد حوزه علمیه قم با اشاره به موضوع حجاب، گفت: تاریخ گذر کرد و دشمنان در برهه ای از زمان نشان داد که  با فرهنگ زور و اسلحه بر مردم نمی توان مسلط شد که با حکومت های دینی مخالفت کردند و گفتند بهترین کار این است که به عقاید و فرهنگ مردم تسلط یابیم.

وی اظهار کرد: عده ای صهیونیست از دین بی خبر گفتند که باید فرهنگ بی بندباری را در میان خانواده ها زنده کنیم و به این ترتیب هالیوود را درست کردند که هدف آن نابود کردن خانواده بود؛ فرهنگ هالیوود همان مخالفت با حجاب است.
مردانی با بیان اینکه حجاب و عفاف هم برای مرد و زن است، افزود: حجاب در زنان مهمترین امر است که دستگاه های فرهنگی از این موضوع غفت کرده اند و برخی اعتقاد دارند افراد بدحجاب یا بی حجاب کوردلان روشنفکر هستند.

 وی  تصریح کرد: فرهنگ اصیل ما به سمت برهنگی سوق پیدا کرده است و دشمن بیدار و دوستان در خواب هستند و فقط دستگاه های متولی فرهنگ در حد برگزاری کنفرانس هستند؛ ایا دستگاه های دولتی در خصوص بی حجابی دخالت می کنند یا خیر؟ حجاب و عفاف از شئونات حکومت است و حکومت اسلامی یعنی آرامش و امنیت، و عفاف و حجاب امنیت به وجود می آورد.


استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: ای مسئولین دولتی شما باید فعال و حجاب را از الزامات و اولویت ها بدانید؛ ای کسانی که ما را بی سواد می خوانید تا کی باید بدبخت باشیم، مگر قانون اساسی قانون الهی نیست؛ آیا دولت در ضروریات دین نباید ملزم باشد؛ اگر بگوئیم "نه" مضحک است.

مردانی مطرح کرد: برخی عوامل وجود دارد که عفاف و حجاب ایجاد می کند که باید به صورت جدی به آن اهمیت داد و این عوامل نباید ذبح شود؛ در زمینه عفاف و حجاب از صدا و سیما کشور تا بوشهر ضعیف عمل کردند و صدا و سیما وظیفه دارد مسئولین را از خواب بیدار کند.

وی خطاب به صدا و سیما ابراز کرد: برنامه های تبلیغی شما در رابطه با عفاف چیست و آیا خرج هایی که برای  برنامه های دیگر کردید، برای عفاف و حجاب نیز خرج کردید؛ این ها را چه کسانی باید انجام دهند، اگر مسئولین بخواهند می توانند فرهنگ حجاب و عفاف را ترویج دهند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: متاسفانه ما در برهه ای با برخی مسئولین خائن نسبت فرهنگ عفاف مواجه ایم؛ مگر نبود آن رئیس جمهور وقتی که با خانم ها در ایتالیا دست می داد و یا  آن رئیس جمهور خائنی که دست روی شانه دختر محجبه گذاشت.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر مورد غفلت قرار گرفته است و برای بازگشت فرهنگ حجاب به کشور باید همه به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم و بگوئیم.

این همایش شامل بخش های مختلف از جمله ایستگاه پزشکان، ایستگاه کودکان، ایستگاه وسایل فرهنگی، پاسخگویی به مسائل شرعی و ... بود.

ارسال نظرات