خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان درمیان، گفت: بسیجیان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بسیجی وار عمل کنند.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۳۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خدادادی روز چهارشنبه در برنامه محوری گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در مسجد محمد رسول الله شهر اسدیه مرکز درمیان ، اظهارداشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاثیر مهمی در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
 
وی با اشاره به توطئه استکبار جهانی برای کمرنگ کردن ارزش‌ها در قالب تهاجم فرهنگی، گفت: هنر بسیج مقابله با برنامه‌های ضد فرهنگی دشمن است.
 
وی ترویج بدحجابی را از طریق شبکه های ماهواره ای زنگ خطری جدی برای خانواده ها ذکر کرد و گفت: امروزه یکی از مهمترین عوامل سست شدن بنیان خانواده ها و افزایش آمار طلاق ترویج بدحجابی و بی عفتی در جامعه است.
 
به گفته خدادادی، آرامش روحی و روانی اعضای خانواده به ویژه برای زن و همچنین صیانت خانواده از مفاسد اجتماعی از آثار مثبت رعایت حجاب در اجتماع است.
 
وی بیان کرد: باید مسئولان، نهادهای فرهنگی و مردم پای کار بیایند و برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان در حوزه فرهنگ و حجاب و عفاف بیش از گذشته تلاش کنند.
 
وی از فرماندهان پایگاههای بسیج شهرستان خواست تا آسیب های اجتماعی را در روستاها شناسایی و به مجموعه سپاه اعلام کنند، همچنین در هر روستا یک کارگاه عفاف و حجاب برگزار شود.
 
وی ادامه داد: اگر امروز در زمینه ترویج عفاف و حجاب و مکارم اخلاقی در شهرستان تلاش نکنیم، چند سال آینده آسیب های اجتماعی بیشتری را خواهیم داشت.
 
وی عنوان کرد: امروز در حال جنگ تمام عیار با دشمن در زمینه فرهنگی هستیم که عامه مردم این موضوع را متوجه هستند ولی برخی از مسئولان متوجه این قضیه نیستند. 
 
وی افزود: متاسفانه در برخی اداره ها اگر خانمی بسیجی و چادری باشد، آن را به دورترین روستاها منتقل می کنند که این موضوع در جامعه اسلامی یک ضعف است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده که تنها راه مقابله با جمهوری اسلامی ایران ارائه برنامه های ضد فرهنگی است، گفت: از لحاظ تجهیزات نظامی و نیروی نظامی به مرحله بازدارندگی رسیده ایم.
 
فرمانده سپاه درمیان ادامه داد: بیشتر برنامه های دشمنان در فضای مجازی و شبکه های ماهواره علیه زنان است چرا که آنان رکن اصلی خانواده را تشکیل می دهند.
 
وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته آمار طلاق در خراسان جنوبی افزایش یافت، گفت: برنامه های فرهنگی مبتذل از سوی دشمن در افزایش این آمار تاثیرگذار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها