خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کارمندی آیت الله شهید مدنی تبریز، گفت: کار توام با اخلاص، نقش بسزایی در تکریم ارباب رجوع خواهد داشت و باید روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی که مطالبه رهبر فرزانه انقلاب است در کارکنان ادارات تقویت شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۱۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهروزی افزود: در ادارات باید تقویت باورهای دینی و اعتقادی کارکنان در اولویت قرار گیرد، اگر باورهای دینی و مبانی اعتقادی کارکنان تقویت شود جلوی بسیاری از ناهنجاری های اداری و اجتماعی قطع و یقین گرفته خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تجلیل از اقدامات هلال احمر در راستای محرومیت زدایی و برگزاری اردوهای جهادی اظهارداشت: نیروهای هلال احمر با اعزام کاروان های جهادی به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده با همکاری بسیج اقدامات خوبی در راستای کمک به محرومان انجام می دهد.

بهروزی در پایان با اشاره به حساسیت حوزه فرهنگ ابراز داشت:مقام معظم رهبری در بحث مسائل فرهنگی آتش به اختیار را مطرح فرمودند که باید برابر فرمایش معظم له بسیجیان در این حوزه نقش آفرینی کرده و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حضور پر رنگ و موثر داشته باشند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی هم در این نشست با تبریک پیروزی های بدست آمده در عراق و موصل گفت: بحمدالله با مجاهدته ا و رشادت های مدافعان حرم و نیروهای مردمی، داعش و تکفیری ها در عراق و سوریه با شکست مواجه شده و روبه اضمحلال هستند.

سعید کنعانی ادامه داد: روحیه جهادی و بسیجی در نجاتگران و عوامل هلال احمرموج می زند و در همه عملیات های هلال احمر ایثار و از خود گذشتگی سرلوحه اقدامات امدادگران می باشد.

کنعانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه نجاتگرانی که در راه کمک به مردم به رحمت خدا پیوسته اند بر روان پاک دو تن از نجاتگران زنجان که در راه امدادرسانی به گرفتاران جان خود را از دست داده اند درود و سلام فرستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها