صبح امروز صورت گرفت؛

تکریم و معارفه مسئول تعلیم و تربیت سپاه عسلویه

بوشهر_ تکریم و معارفه مسئول تعلیم و تربیت سپاه عسلویه با حضور مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان و فرماندهی و پاسداران و فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان سپاه عسلویه صبح امروز انجام گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۹۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه استان بوشهر، حجت الاسلام مهدی عباسیان صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول تعلیم و تربیت سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه اظهار داشت: خدمت گذاری به نظام یک موهبت الهی است که نصیب ما گردیده و در این دوران مهم، میتوانیم خدمتی به این نظام بکنیم.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی ما در حوزه های بسیج کادر یابی و کادر سازی جهت پیشرو اهداف نظام انقلاب است.

عباسیان تصریح کرد: بهتری راه کادر یابی و کادر سازی در بسیج اهتمام به حلقه های شجره طیبه ی صالحین است که در آن نسبت به شناسایی و تربیت نیروهای انقلابی و نخبه قدم بر میداریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: این هدف به سرانجام نمی رسد مگر با کمک و همکاری و هماهنگی و وحدت تمامی واحد ها و قسمت ها ی سپاه جهت کمک به طرح صالحین است.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام روح الله میرشکاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم الانبیاء(ص) تاکید داشت: اسلام با سلاح معنویت و ایمان حکومت 2500 ساله پادشاهی را به زیر کشید.

وی افزود :وظیفه حال حاظر ما بصیرت افزایی و معنویت افزایی است و بصیرت افزایی نه تنها برای خود بلکه به عنوان خواص برای عامه مردم باید صورت بپذیرد.

میرشکاری گفت: دشمن از سپاه و بسیج ضربه خورده است به دلیل این شکست ها تمام توان خود را جهت از بین بردن وضعیف کردن بسیج و سپاه به کارگرفته است و می بینیم که امروز برخی از مسئولین داخلی هم به نهادهای مقدس سپاه و بسیج حمله کرده و بر طبل دشمن کوبیده و آب در آسیاب دشمن میریزند.

وی تصریح کرد: ما با بصیرت افزایی و معنویت افزایی خود و جامعه با دشمنان داخلی و خارجی مقابله کرده تا پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی برسانیم.

سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه افزود:شهرستان عسلویه با توجه به مباحث خاص اقتصادی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی نیاز به نیرویی با تجربه دارد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: طرح صالحین دروازه جذب نیرو و کادر سازی و کادر بابی جهت نظام و انقلاب است.

وی گفت: باتوجه به وجود اقشاری قضاوت از قدیمیها و مذاهب مختلف نیاز به مدیری بود که بتواند شناسایی کرده و به شکل مناسب اقدام نمایند.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام حبیب پهلوزاده تقدیر و حکم حجت الاسلام سعید ابراهیمی بعنوان مدیر تعلیم و تربیت سپاه خاتم الانبیاء(ص) به وی ابلاغ گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار