خبرهای داغ:
به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب

تقدیر از بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان سمنان

نشت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سمنان با بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۹۴۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، نشست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری با بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه رمضانعلی نوچه ناسار با اشاره به تاکیدات  حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص  پاسداری از حقوق مردم هدف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی از بازرسی ها را بهبود عملکرد سازمان ها، رفع نواقصات و جبران کاستی ها، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم و شهروندان است.

وی حوزه حقوق شهروندی و حجاب و عفاف را بعنوان دو مقوله دارای اهمیت ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان نمود و گفت بازرسین ستاد صیانت با استناد به مبانی حقوقی، قانونی و نظری، کار بازرسی از دستگاهها را انجام می دهند و در این راستا لازم است مدیران سازمان ها و دستگاهها و همچنین دبیران حوزه های حقوق شهروندی و حجاب و عفاف دستگاهها، همکاری و هماهنگی لازم را با بازرسین داشته باشند و بازرسین موظف هستند هرگونه مانع تراشی و عدم همکاری را به ستاد استانی گزارش نمایند تا به آنها رسیدگی شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سمنان در ادامه بیان داشت فرآیند بازرسی های ستاد صیانت، به شکل دوره ای نخواهد بود بلکه طوری برنامه ریزی شده که این بازرسی ها در طول سال و به شکل مستمر و بر پایه مستندات قانونی و قوانین و مقررات مربوطه ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه با ارائه خدمات مطلوب از سوی ادارات به شهروندان ،شاهد افزایش اعتماد فی مابین آنان خواهیم بود  بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی با محوریت حقوق شهروندی در بین کارکنان تاکید نمود.

در پایان به مناسبت روز 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب از بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرستان سمنان تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار