خبرهای داغ:
دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: افتخار کتابخانه های همدان به این است که از اندیشمند و خردمندی همچون دکتر اذکائی برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۵۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
افتخار کتابخانه های همدان به اندیشمندانی چون دکتر اذکائی  استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا مختارپور  امروز در مراسم افتتاحیه کتابخانه تحقیقاتی – تخصصی دکتر پرویزاذکائی اظهار داشت : افتخار کتابخانه های همدان به این است که از اندیشمند و خردمندی همچون دکتر اذکائی برخوردار است.
 
دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه آثار و دست نوشته ها و تحقیقات دکتر اذکائی در برخی موضوعات بی نظیر و منحصر به فرد است، افزود: این مجموعه اطلاعات و دانش در یک مرکز فرهنگی قرار گرفته  که تمام دانشجویان، فرهنگ دوستان و محققان کشور می توانند به آن استفاده کنند.
 
وی تصریح کرد: نام نیک، پندار نیک و کار نیک  اذکائی با اهداء این آثار تا همیشه در تاریخ همدان و استان ماندگار خواهند ماند.
 
علیرضا خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با  عنوان اینکه یک سرمایه انسانی و ملی است، تاکید کرد: با وجود اینکه  این دانشمند و پژوهشگر در کشور معروف است متاسفانه در  استان همدان  مجهول مانده است.
 
وی با تاکید بر معرفی هر چه بیشتر دکتر اذکانی در استان یادآور شد: این سرمایه ای که ایشان اندوخته و 14 هزار عنوان هدیه کرده سرمایه ای  است که با هیچ چیز قابل قیاس نیست و تا ابد ماندگار است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات