فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه ضمن بیان اهمیت پوشش وحجاب این مهم را یک نعمت الهی دانست وافزودحجاب جز مصونیت نیست وعرض اندام کردن وفخر فروشی نسبت به این موضوع جز جهل چیزی نیست.
کد خبر: ۸۸۸۵۸۳۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ  فرمانده محترم ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ارزوییه درهمایش حریم ریحانه  ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، حجاب را یک فرهنگ  دانستند و بیان فرمودند: صرف نظر از هرگونه تعصب مهم این می باشد که هر یک از ما سفیران حجاب باشیم .
فرمانده محترم سپاه به بحث علمی حجاب پرداختند  وخاطر نشان کردند: جامعه به این فرهنگ نمی رسد مگر این که تفکر حجاب نهادینه شود .
ایشان ضمن اهمیت پوشش وحجاب ابراز داشتند : حجاب یک نعمت الهی است  که از ان به عنوان یک ارزش باید یاد شود  وشخص خود به این باور برسد که حجاب جز مصونیت نیست  وعرض اندام کردن  وفخر فروشی نسبت به این موضوع جز جهل چیزی نیست.
وی در ادامه اتفاقاتی که جامعه امروز را در برگرفته   برشمردند وافزودند :مردان سلیقه شان عوض شده زن ها خود را بر اساس سلیقه  مردان وقف می دهند  وزنان به سمت دیده شدن می روند  که این خود خطری بزرگ است                                   .
سرگرد اسماعیل کاخ بیان فرمودند: زنان صاحب صفات جمال  خداوندهستند  و مردان دارای صفات جلال خداوندی ،که این دو در کنار هم سبب تکمیل یکدیگر می شوند  ودر بحث کرامت انسانی جنسیت مطرح نیست.
ایشان خاطر نشان کردند: شما دختران ومادران فردا باید خود را بسازید  چرا که  تربیت نسل  یاران مهدی به   دوش شما ست.
فرمانده محترم سپاه شهرستان ارزوییه  در پایان  بیان فرمودند : فرهنگ اسلام وانقلاب به ما میگوید  که به سبب حلال زادگی و حلال خوری هاست  که تا کنون استقامت کرده ایم

ارسال نظرات