خبرهای داغ:
همزمان با هفته حجاب وعفاف ،گردهمایی دهها هزار نفری زنان مهدیشهری با عنوان صیانت از حریم خانواده در پارک آبشار مهدیشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۹۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبر نگا رخبرگزاری بسیج از مهدیشهر،رحیمه عرب با اعلام این خبر اظهار کرد:این گردهمایی با هدف ترویج فرهنگ حجاب وعفاف  در جامعه وحفظ ارزشهای دینی وآرمانهای انقلاب اسلامی در 21تیرماه برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر در ادامه ،با اشاره به هفته عفاف وحجاب افزود:هفته حجاب وعفاف از 17 تا 23 تیر ماه است که به مناسبت گرامی داشت این گردهمایی بزرگ عفاف وحجاب در روز 21 تیر ماه در شهرستان مهدیشهر برگزار می شود.

وی همچنین  ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه  ،مقابله با هجمه های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان،فرهنگ سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه،ایجاد در زمینه همکاری وهم افزایی سازمان ها ونهادها وموسسه های مردم نهاد در زمینه حجاب وعفاف وتقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه را از دیگر اهداف این گردهمایی برشمرد.

عرب در ادامه گفت:بدون تردید پوشش اسلامی برای زنان  از ضروریات دین مقدس اسلام است همان طور که در آیات متعددی از قرآن به این امر اشاره دارد.

وی فاطمه زهرا (س) را بهترین الگو برای زنان جامعه عنوان کرد وگفت:بسیاری از بی هدفی های ما در زندگی حاصل بی الگویی است همان طور که زبان الگو ،زبان عمل است که در نهایت تاثیری که الگو برافراد جامعه دارد بسیار عمیق تر وماندنی تر از گفتار است.

وی بالاترین ارزش زن از نظر خانم فاطمه زهرا(س) را نزدیکترین حالات زن به خداوند متعال هنگامی دانست که خود را از منظر نامحرمان حفظ ودور نماید ودر منزل خود به خانه داری وتربیت فرزند بپردازد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان مهدیشهر حضرت فاطمه را یک افتخار دانست برای همه عالم ،نه فقط برای ما شیعیان ،بلکه برای عالم اسلام؛ زنی که حریم عفاف وحجاب رابه طور کامل رعایت می کرد  ودر بحرانی ترین حوادث سیاسی واجتماعی زمان خود حضور وظهور داشت.

وی خاطر نشان کرد:تعادل وتنظیم روابط در جامعه در حد متعادل ،پی آمدهایی چون حضور سالم ،شاداب وتاثیر گذار برای زنان ومردان  در عرصه های مختلف جامعه خواهد داشت وبن بستی از فساد  وتباهی در هیچ از میدانهای فعالیت ایجاد نخواهد کرد.

عرب تصریح کرد:حجاب محدودیت ساز نیست بلکه ایجاد مصونیت می کند  وباید گفت:حجاب فقط برای زنان نیست بلکه برای مردان ضروری به نظر می رسداز بین رفتن حجاب در جامعه امروزی نماد رشد وپیشرفت نیست بلکه نمادی از عقب ماندگی  وغربزدگی  در کشورها ی اسلامی می باشد.

وی گفت:امروز غرب  با توجه به حجاب واهمیت آن در سلامت  جامعه اسلامی سالهاست که در صدد ضربه زدن به آن است  تابتواند از طریق آن به پاکی ونجابت زنان ضربه وارد نماید واز طریق این ضربه به راحتی به تمامی جامعه آسیب وارد کند وبه سمت نیل به اهداف خود پیشروی نماید
ارسال نظرات
پر بیننده ها