خبرهای داغ:
پیاده روی و همایش عفاف و حجاب با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی در شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۷۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، تجمع ملی صیانت از حریم خانواده با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با حضور مردم مومن و متدین و بانوان محجبه در مقابل مسجد امام حسین(ع)  شهر اقبالیه و به پیاده روی به سمت تپه نور الشهداء برگزار شد.

امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، مدیر کل اداره برق استان قزوین، اعضای شورای شهر اقبالیه، مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، دکتر سعید عزیزی از تهران و دیگر مسئولین نیز در این مراسم حضور داشتند.

پیاده روی و همایش عفاف و حجاب در شهر اقبالیه

دکتر سعید عزیری از کارشناسان حوزه عفاف و حجاب و حافظ کل قرآن کریم در این مراسم در خصوص هجمه های فرهنگی علیه حجاب بانوان و  اهمیت حفظ حجاب بر اساس آیات قرآنی سخنرانی کردند.

تجلیل از بانوان محجبه، راه راندازی نمایشگاه فرهنگی به استعداد شش غرفه، اجرای گروه تئاتر و نمایش خیابانی، توزیع بروشورهای مرتبط با حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های این همایش بود

پیاده روی و همایش عفاف و حجاب در شهر اقبالیه

دیدار اعضای ستاد عفاف و حجاب شهر اقبالیه با امام جمعه، برگزاری نشست بصیرتی با عنوان عفاف و حجاب، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی کارگاه آموزشی حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های شاخص هفته عفاف و حجاب در شهر اقبالیه می‌باشد

پیاده روی و همایش عفاف و حجاب در شهر اقبالیه.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها