حجت الاسلام امینی در جمع مردم شهرستان بروجن گفت: اگرمدیری موفق عمل کند ناشی از این است که که یک زن مدیریتش را در خانه خوب انجام داده است.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۶۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ راهپیمایی و اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در شهرستان بروجن برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد امینی،امام جمعه شهر نقنه در ابتدای سخنان خود در جمع راهپیمایان روز عفاف و حجاب شهر بروجن، بحث روابط بین زن مرد را مطرح کرد و گفت: در روابط بین زن و مرد خداوند مدیریت را به زنان واگذار کرد.

وی، ادامه داد: قدرت مدیریت زنان به چند دلیل بیشتر از مردان است : 1 حیای زن بیشتر از مرد است . 2 - زنها توانایی بیشتری از مردها در پنهان سازی مسائل جنسی خود دارند 3- زن ها مانند مردها اسیر نگاه نیستند. 4 – زن ها فطرتا می خواهند مطلوب باشند نه طالب 5- زن ها در روابط عمیق تر از مردها نگاه می کنند.

امینی ادامه داد: اگر مدیری موفق عمل کند ناشی از این است که که یک زن مدیریتش را در خانه خوب انجام داده است.

امام جمعه نقنه اضافه کرد: باید در جامعه تعریف درستی از حجاب داشت و به جای شعار های معمولی بگوییم حجاب مظهر مهربانی یک زن است و بی حجابی نسبت به مردان و دیگران و زندگی مردم یک بی رحمی است .

وی در پایان به این نکته اشاره کرد که رجال سیاسی چه در این دولت و جه در دولت های قبل آن چنان که باید در بحث حجاب ورود نکردند.
ارسال نظرات