با حضور مسؤولان صورت گرفت

برگزاری همایش عفاف و حجاب ویژه کارمندان بسیجی در زاهدان

همزمان با 21 تیر ماه روز ملی عفاف وحجاب با همت حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی (ره) ادارات شهرستان زاهدان همایش عفاف و حجاب با حضور مسؤولان در سالن جلسات شهرداری منطقه دو زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۲۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، همزمان با 21 تیر ماه روز ملی عفاف وحجاب با همت حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی (ره) ادارات شهرستان زاهدان همایش عفاف و حجاب با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار، مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان و جمع کثیری از خواهران شاغل در ادارات کل استان خواهران بسیجی محجبه در سالن اجتماعات شهرداری منطقه دو زاهدان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان در این همایش با اشاره به این مطلب که حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون و محفوظ نگه می‌دارد گفت: کسی که عفت داشته باشد ارزش و منزلتش زیاد خواهد بود.

حجت الاسلام اسماعیل تدینی افزود: حجاب محدودیت نیست بلکه وقار متانت و ارزش است که باید این مهم را قدر دانست چرا که حجاب  و عفاف یکی از  نعمت‌های اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه جاهل  و جاهلیت جایی است که به ارزش‌های الهی پا گذاشته شود اظهار کرد: قرآن در آیات وسوره هایی  به بحث حجاب و عفاف پرداخته تا مسلمانان ارزش‌های دینی را فراموش نکنند و این هشداری برای مسلمانان ومومنین است.

این مسؤول تصریح کرد: قرآن کریم حجاب و عفاف را خاص زنان بیان نکرده بلکه در آیه 30سوره نور به مردان خطاب می‌کند که عفت خود را حفظ کنند و چشمان خود را در برابر نامحرمان بپوشانند.

وی گفت: مردان هم باید پاکدامنی و عفت داشته باشند، مومنان باید در تمام مراحل زندگی با توکل به خدا ،صبر ،استقامت، در برابر شیطان پیروز میدان شده وگول وسوسه‌های شیطان را نخورند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که دشمن در پی هدف قرار دادن ارزشها واعتقادات دینی مسلمانان است تاکید کرد:والدین با تربیت صحیح فرزندان نقش بسزایی در عفت وپاکدامنی فرزندانشان دارند و با دیندار وتقوا پیشه کردن فرهنگ غنی حجاب وعفاف  را در جامعه رعایت و نهادینه کنند.
گفتنی است :در پایان این مراسم از تعداد 100 نفر از خواهران وبرادران بسیجی کارمند محبه وعفیف ادارات تجلیل وقدر دانی شد
ارسال نظرات