گزارش بسیج از جلسه علنی اتاق بازرگانی تهران/ فزونی:

در دولت آتی وزارت نفت به اصل 44 قانون اساسی پایبند باشد

فزونی گفت: می خواهند فضای متشنج بانک ها را آرام جلوه دهند اما من در کنار دفتر شاهد بسیاری از این تنش ها بوده ام .
کد خبر: ۸۸۸۵۷۲۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵

در دولت آتی وزارت نفت به اصل 44 قانون اساسی پایبند باشدبه گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، دکتر فرهاد فزونی در نشست علنی اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی تهران درباره سیاست های کلی وزارت نفت در دولت دوازدهم به عنوان یکی از موضوعات مهم باز کردن گره های اقتصادی کشور اظهار داشت:صحبت ها در خصوص وزارت نفت از همه موضوعات باید ارجحیت بیشتری داشته باشد. از جمله اقدامات وزرات نفت پایبدی به قانون اصل 44 است که واگذاری شرکت های فرآورده های نفتی جزو وظایف اصلی این وزرات خانه  باید به حساب آید که مثل همیشه انجام نشده است.

وی در ادامه گفت: بخشنامه ای از ریاست جمهوری به وزارت دارایی و بانک مرکزی به صورت دستوری ارائه شد که در رابطه با موسسات مالی و اعتباری بوده است. اما واقعیت این است که می خواهند فضای متشنج این بانک ها را آرام جلوه دهند اما من در کنار دفتر شاهد بسیاری از این تنش ها بوده ام که به راحتی ماموران انتظامی و مردم درگیر می شوند تا مردم از گرفتن پولشان منصرف شوند.

فزونی بیان کرد: متاسفانه آقایان هرکاری که دولت را بزرگ کند و به قول معروف جا در بین مردم باز کند را انجام می دهند و توجهی به کشور و مردم ندارند که این رفتار ها از خود شخص ریاست جمهور گرفته می شود تا دوستان عزیز کرده شان!

ارسال نظرات
آخرین اخبار