فرماندار شهرستان رشتخوار:

حجاب، اعتقاد و باور یک زن مسلمان است

فرماندار شهرستان رشتخوار حجاب را اعتقاد و باور یک زن مسلمان عنوان کرد و افزود: خانواده‌هایی که رعایت حجاب را در جامعه ندارند، آن پایداری و شتاب لازمه در خانواده‌های آنها حاکم نیست.
کد خبر: ۸۸۸۵۷۱۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خالقداد عرب صبح امروز در همایش ملی صیانت از حریم خانواده در جمع بانوان شهرستان رشتخوار در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: فلسفه نامگذاری این ایام همزمان با شهادت جمعی از خواهران و برادران ایمانی در مقابله با مطرح شدن مسئله کشف حجاب از سوی رضاخان در سرکوب قیام خونین مسجد گوهر شاد مشهد همراه است.

عرب با تاکید بر اینکه خوشبختانه امروز در سطح شهرستان رشتخوار هیچ‌گونه آسیب بدحجابی و بی‌حجابی نداریم، یادآور شد: با وجود نبود بی‌حجابی و بدحجابی، در سطح شهرستان همچنان باید مراقب این نعمت الهی بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حجاب، محدودیت نیست، بلکه مصونیت است، اذعان داشت: خانواده‌هایی که محجبه و از نعمت حجاب برخوردار هستند مستحکم‌تر از خانواده‌های بدون حجابند.

فرماندار رشتخوار همچنین حجاب را اعتقاد و باور یک زن مسلمان عنوان کرد و تصریح داشت: خانواده‌هایی که رعایت حجاب را در جامعه ندارند، آن پایداری و شتاب لازمه در خانواده‌های آنها حاکم نیست.

وی با اشاره به حضور، فعالیت و هزینه دشمن در زمینه گسترش بدحجابی در کشور گفت: دشمن با گسترش فرهنگ‌های غربی و با مطرح کردن بدحجابی و بی‌حجابی و هزینه کردن در این راه به دنبال ضعیف کردن اعتقادات، ارزش ها و باورهای زن مسلمان است.

وی در ادامه با تاکید بر حضور و نقش موثر بانوان در مسائل مهم کشور نیز گفت: زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران از همان اوایل انقلاب دوشا دوش مردان حضور پررنگ و درخشانی در صحنه های مهم کشور ایفا کردند.

وی حضور و بهره بردن امروز از بانوان توانمند در کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را بسیار حیاتی دانست و در ادامه افزود: امروز بانوان در اجرای طرح ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از نقش بی‌بدیل برخورداند.

این مراسم به همت ستاد عفاف وحجاب شهرستان رشتخوار و همکاری بسیج جامعه زنان شهرستان برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها