خبرهای داغ:
مسئولان و جمعی از کارکنان اداره کل تامین اجتماعی خراسان جنوبی صبح امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه بمناسبت هفته تامین اجتماعی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۸۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی در این دیدار خدمت رسانی آسان به مردم و به ویژه به روستائیان و محرومین را مورد تاکید قرار دارد و گفت: بهترین عبادت خدمت رسانی به مردم است و شما چون به مردم خدمت می کنید کار ارزشمندی دارید.

وی با بیان اینکه یک جامعه با پشتیبان قوی داشتن از جهت های مختلف می‌تواند احساس امنیت کند، گفت: تامین برخی نیازها مانند سلامت برای جامعه احساس امنیت می آورد لذا در این زمینه باید تلاش کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید در زوایای مختلف کار خود را محکم کنید، افزود: جامعه باید به قوانین و مقرراتی که دارد آشنایی داشته باشد، لذا تامین اجتماعی در این راستا تلاش کند تا مردم را نسبت به حقوقی که دارند در حوزه تامین اجتماعی آشنا کند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی تلاش کند که خدمات خود را درتمامی سطح شهر بیرجند به مردم ارائه کند تا همه مردم از شرایط برابر برای استفاده از خدمات برخوردار باشند و دسترسی به خدمات برای همه آسان باشد، اظهارداشت: شمال شهر بیرجند یکی از مناطقی است که باید مورد توجه تامین اجتماعی باشد و برای دسترسی مردم آن منطقه به خدمات آسان فکری شود.

وی با بیان اینکه گاها مشاهده می شود که یک فرد از شمال شهر بیرجند برای رفتن به تامین اجتماعی و استفاده از امکانات درمانی مراکز درمانی این سازمان باید مبلغ زیادی هزینه رفت و آمد بدهد که این برای برخی از مردم با توجه به مشکلات مالی سخت است، افزود: تامین اجتماعی امکاناتی را فراهم کند که مردم شمال شهر بیرجند هم بتوانند به راحتی خود را به مراکز درمانی این سازمان برسانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات برخی کارگران نسبت به گرفتن حقوقشان، اظهارداشت: امروز به خاطر رکود و مشکلات اقتصادی خیلی از کارگرها بی کارند و در این شرایط گاها مشاهده می شود که کارفرما قرار داد موقتی را برای کارگر می گذارد و زیر بار مسئولیت نمی‌رود و حقوق برخی از ضعیفان در این راه پایمال می شود که تامین اجتماعی باید در این زمینه هم از حقوق کارگر دفاع کند.

آیت الله عبادی تامین اجتماعی را یک سازمان ارزشمند دانست و گفت: کار شما بدلیل خدمت رسانی به مردم کار ارزشمندی است و اگر از روی حس مسئولیت کمک به مردم انجام دهید ثواب هم دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها