خبرهای داغ:
در همایش گزینشگران استان قزوین مطرح شد:
در همایش گزینشگران استان قزوین به تعمیق نگاه گزینشگران و بیان اهمیت بحث گزینش در آینده سپاه و انقلاب اشاره شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۶۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، با توجه به تدابیر فرماندهی سپاه در خصوص طرح تحول در نظام گزینش و تامین کادر مورد نیاز، سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین همایش عضویابان و گزینشگران را برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در همایش سالانه گزینشگران قزوین که در راستای بهبود وضعیت کیفی جذب پاسداران انقلاب اسلامی برگزار گردید.

صفدر صفی خانی دبیر برگزاری همایش گزینشگران سپاه ضمن ارائه مبانی گزینش اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه گزینش به تعمیق نگاه گزینشگران و بیان اهمیت بحث گزینش در آینده سپاه و انقلاب اشاره نمود . در همایش گزینشگران استان قزوین

صفی خانی ایجاد وحدت رویه در بین گزینشگران استان قزوین و نیروهای مسلح استان را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

در این همایش مسئولین گزینش ناجا نیز به بیان اولویت های جذب و ضوابط  گزینش نیروی انقلابی جهت  بهره بری از نیروهای انقلابی و مومن بسیج در بدنه ناجا پرداختند.

دبیر همایش در این راستا به بیان اهمیت گزینش صحیح در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: در صورت جذب یک انسان مومن و کارآمد در رأس یک مجموعه زمینه تحول و کارهای گسترده در آن مجموعه را موجب می گردد. و بالعکس آن نیز ممکن است پیش بیاید یعنی با قرار گرفتن یک فرد فاسد در سازمان ،اهداف و برنامه های سازمان با تهدید روبرو خواهد شد .

1002/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها