خبرهای داغ:
همایش سراسری گزینشگران سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۳۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیچ در قزوین، صبح امروز(چهارشنبه) همایش سراسری گزینشگران سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین با حضور گزینشگران سپاه و بسیج  در سالن شهید حسن پور برگزار شد.

در این همایش که با حضور فرماندهان سپاه برگزار شد از ارزش های و شایستگی های فرد در راستای انجام رسالت خطیر سپاه در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای انقاب اسلامی تبادل نظر شد.

سرهنگ اسماعیلی مسئول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه استان قزوین که یکی از سخنرانان این جلسه بود با اشاره به اهمیت موضوع عضویابی افراد گفت: الحمدلله در نیروهای مسلح کشورمان افراد با سلامت روانی خوبی وجود دارند.

اسماعیلی در ادامه افزود: مردم از نیروهای مسلح ما انتظار زیادی دارند اما در مورد سپاه انتظار به گونه ای دیگر است چرا که مردم سپاه را با معنویت می شناسند.

این مسئول بیان کرد: در بحث گزینش یابی درست می توانیم به تقویت بینش سیاسی و افزایش شناخت نقاط ضعف و قوت و آسیب شناسی تهدیدات سازمان کمک شایانی بکنیم.

مسئول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه استان قزوین گفت:با انتخاب افراد مومن و حزب اللهی که افرادی با جرات و جسارت اثرگذاری فراوان دارند و انقلابی گرهستند سازمان را که رسالتش حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد را  نزدیک میکنیم.

وی در خاتمه  با اشاره به اینکه آیندگان ما را قصاوت خواهند کردعنوان داشت: همانگونه که ما گذشتگان خودمان را نورد قضاوت قرار میدهیم آیندگان نیز همین قضاوت را نسبت به ما انجام میدهیم.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها