مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان خبر داد:
طاهری در جلسه ستاد راهیان نور غرب کشور استان گفت: 300 دانش آموزی استان به اردوی راهیان نور غرب کشور در ایام تابستان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۲۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، یوسفعلی طاهری در جلسه ستاد راهیان نور غرب کشور در سالن جلسات سپاه استان در سخنانی با بیان اینکه با اداره کل آموزش و پرورش جلسات متعددی داشته ایم عنوان کرد: برنامه از مدرسه تا راهیان نور در مدارس برگزار شده است.

وی افزود: حجم اعزام 300 نفر از استان سمنان است که تاکنون 40 نفر اعزام شده اند و مابقی سهمیه نیز در 15 تا 20 شهریور ماه اعزام می شوند.

طاهری با اشاره به برگزاری دوره یاوران ولایت استان در مشهد بیان کرد: این دوره آموزی در نیمه دوم مرداد ماه برای دانش آموزانی که به عنوان فرمانده واحد پیشگام انتخاب شده اند حضور دارند و آموزش های لازم را برای مدیریت واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس می بینند تا آماده پذیرش مسئولیت شوند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های بسیج دانش آموزی با توجه به اهمیت پرورش نسل جوان انقلابی و اسلامی در حال انجام است و اجرای برنامه های چون طرح ولایت و دوره های مختلف معرفتی بصیرتی تربیتی با عناوین مختلف در راستای تربیت و پرورش این چنین نسلی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها