مسئول بسیج جامعه زنان گفت: خانواده ها انتظارشان از جامعه این است که دختران و پسرانشان در محیط سرشار از آرامش و امنیت روانی به تحصیل بپردازند اما ما شاهدیم نظارت لازم از سوی دستگاه ها صورت نمی گیرد.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۰۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
جامعه عفیف مطالبه مردم است/ دستگاه های نظارتی به وظایف خود در زیمنه حجاب عمل کنند
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: با توجه به اینکه خواست و مطالبه عمومی مردم و دغدغه خانواده ها این است که جامعه امنی داشته باشیم باید به مسئله عفاف و حجاب توجه بیشتری شود.

وی افزود: خانواده ها انتظارشان از جامعه این است که دختران و پسرانشان در محیط سرشار از آرامش و امنیت روانی به تحصیل بپردازند اما ما شاهدیم نظارت لازم و فضا سازی مناسب از سوی دستگاه ها صورت نمی گیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: شاهد هجمه سنگین شبکه های ماهواره ای و بودجه و راهبردهایی که دارند هستیم آنها برنامه ریزی قوی دارند و برای حیازدایی قدم بر می دارند هر روز کمپین و پویش جدید اینها در یک پروسه تعریف شده به صورت یک جریان فعالیت می کند.

اصلانی گفت: از این طرف برنامه ریزی های دقیق و ترویجی ما بسیار بسیار ناچیز است از 26 دستگاه که در زمینه حجاب وظیفه دارند تنها 2 یا 3 دستگاه به وظایف خود عمل می کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: همه باید به وظایف خود در سطح بالا و قابل قبول عمل کنند باید جوانان و فرزندان ما در فضای امن زندگی کنند و سوال اینجاست که در همین هفته عفاف و حجاب کدام دستگاه برنامه ریزی داشته است؟ البته فقط نباید مختص این هفته باشد. دشمن به عنوان پروژه عظیم مقابله با حجاب را دنبال می کند و دستگاه های نظارتی ما باید اقدامات لازم را انجام دهند و برای برآورده شدن مطالبات مردمی تلاش کنند.

ارسال نظرات