خبرهای داغ:
مجلسی از وضعیت نسبتا مطلوب اقامتگاه های بخش کوهپایه در مسیر تردد مسافران تابستانی خبر داد و گفت: سعی ما بهره مندی مسافران از شرایط مطلوب برای استراحت چند ساعته است و در این رابطه تلاش حداکثری خود را به کار می گیریم.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۵۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان،شهردار شهر کوهپایه در گفتگویی با اشاره به ضرورت ایجاد اقامتگاه های بین راهی در شرق اصفهان گفت: تبعات مثبت احداث این مجتمع ها در توسعه پایدار مناطق موثر بوده و تاثیرات مستقیمی را بر مردم مناطق خواهد گذاشت.

محمد رضا مجلسی افزود: امروز تصادف های جاده ای اثرات نامطلوبی بر بدنه کشور و زندگی مردم وارد می کند و قطعا خستگی یکی از عوامل مهم در این حوادث است که ضرورت ساخت مجتمع های رفاهی را دو چندان می کند.

وی اظهار کرد: به منظور استقبال مسافران از اقامتگاه های بین راهی، می طلبد که شرایط خوبی را برای گسترش فضای جذب مسافران فراهم کرد تا کاهش حداکثری را در حوادث جرحی شاهد باشیم و به نوعی مسیر تردد مسافران از جاده های ترانزیتی منتهی به شهرهای شرق اصفهان به خوش نامی معرفی شود.

شهردار شهر کوهپایه با اشاره به اینکه بخش کوهپایه سه اقامتگاه خوابگاهی و توریستی را در خود جای داده است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش همزمان با ایام عید نوروز و تابستان، خوابگاه مدرسه شبانه روزی را به امر استراحت مسافران اختصاص داده است تا بتوانند از امکانات رفاهی آن استفاده کنند و در این رابطه فرهنگیان در اولویت استفاده از این امکانات قرار گرفته اند.

وی از اقامتگاه توریستی کاروان سرای عباسی قبل از شهر کوهپایه خبر داد و گفت: این مکان ظرفیت پذیرش حدود ۳۰ خانواده را به طور همزمان داراست و مسافران بر حسب شرایط و موقعیت خود، می توانند از این کاروانسرا بهره مند شوند.

هتل رضا واقع در بلوار امام رضا(ع) نیز با ۵۰ واحد آماده خدمت رسانی به مسافران است و مامورین بهداشت و اماکن به منظور سلامت و بهداشت مکان و مسافران بازدیدهایی را از محل خواهند داشت.

گفتنی است شرق اصفهان به جهت همجواری با جاده های ترانزیتی، لایق بهترین اقامتگاه های بین راهی است ولی متاسفانه تا کنون مسئولان به این مهم بی توجه بوده اند و می طلبد تا نگاهی وسیع تر به این بخش داشت.

ارسال نظرات