خبرهای داغ:
لیلا امینی گفت: با استفاده از تمام ظرفیت ها و فرصت های ارزشمند تربیتی کشور باید زمینه رشد و ارتقاء فکری و فرهنگی همه نسل های جامعه بخصوص نسل جوان فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۴۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

مسئول بسیج جامعه زنان شرق اصفهان در گفتگویی، با اشاره به فرمایشات گهربار امام خامنه ای مدظله العالی گفت: یکی از مصادیق بارز ولنگاری فرهنگی بد حجابی است و متاسفانه با وجود برخی برنامه های ماهواره ای، ترویج سبک زندگی غربی و کاهلی برخی مسئولان در این امر، وضعیت حجاب زنان تحت تاثیر این موارد قرار می گیرد.

لیلا امینی اظهار کرد: حرکت ملی و مردمی در خصوص حجاب نیاز اصلی جامعه است و در این راستا دولت نیز باید حرکت جدی در این رابطه همسو با حرکت های ارزشی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه باید در راه ترویج حجاب اسلامی با جدیت ورورد پیدا کرد، افزود: با استفاده از تمام ظرفیت ها و فرصت های ارزشمند تربیتی کشور باید زمینه رشد و ارتقاء فکری و فرهنگی همه نسل های جامعه بخصوص نسل جوان فراهم شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شرق اصفهان با بیان این مطلب که در حاشیه حرکت های مردمی باید برنامه های مهم از لحاظ کیفی انجام شود، تاکید کرد: راهپیمایی ها و تجمعات به صورت نمادین انجام می شود ولی نکته مهم درخواست های مردمی در رابطه با رسیدگی بهتر مسئولان به وضعیت حجاب مردم است و مسلما باید از مسئولان رده بالای جامعه تا پایین اهتمام ویژه ای به این امر داشته باشند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان خواهر شرق اصفهان از بخش مرکزی در تجمع بزرگ مردمی «مدافعان حریم خانواده» ۲۱ تیرماه اصفهان گفت: بسیجیان شرق اصفهان در همه صحنه های انقلابی حضور فعال داشته و دارند و با انگیزه بالا انشالله روز ۲۱ تیرماه به صورت حرکت جمعی با در دست داشتن پلاکارت هایی در رابطه با حجاب حضور خود را به ثبت می رسانند.

امینی از برنامه های حاشیه ای حوزه های بخش های پنج گانه شرق اصفهان خبر داد و افزود: توزیع و فروش اقلام عفاف و حجاب، نشست های مردمی در این خصوص و دیگر برنامه های معرفتی و فرهنگی باب مساله حجاب و عفاف در سطح حوزه های بسیج ورزنه، هرند، کوهپایه و جرقویه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها