خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

كسب رتبه دوم جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستان فني و حرفه اي كشور

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از كسب رتبه دوم در مرحله اول هجدهمين جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستان هاي فني و حرفه اي كشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۲۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: كسب رتبه دوم در مرحله اول كشوري هجدهمين دوره جشنواره هنرهاي تجسمي هنرستان هاي فني و حرفه اي كشور، برگ زريني از تلاش هاي ارزنده برنامه ريزان ، كارشناسان، مديران و مجموعه همكاران آموزشي و بالاخص هنرآموزان تلاشگر و هنرجويان ساعي مي باشد. اين موفقيت بزرگ را به كليه همكاران تبريك عرض مي نماييم.     

وی افزود: از اهداف كلي برگزاري اين جشنواره، ارزيابي كيفي آموزش هاي هنري ارائه شده در هنرستان ها، معرفي توانمندي هاي هنرجويان و دستيابي به شيوه هاي اجرايي موفق و مناسب در آموزش رشته هاي هنري مي باشد.    

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: اين جشنواره در هفت رشته تحصيلي، پنج رشته هنري و دو رشته صنعت برگزار شد و هر كدام از اين رشته ها داراي چندين زمينه بودند كه در مجموع شركت كنندگان در 40 زمينه به رقابت پرداختند.    

قاسمی تصریح کرد: در مجموع 254 اثر از هنرستان هاي استان به دبیرخانه استانی ارسال شده است که 49 اثر بعد از داوري استاني به مرحله اول كشوري راه يافتند و مورد ارزيابي و قضاوت داوران و ناظران كشوري قرار گرفت، بعد از داوري كشوري 19 نفراز هنرجويان استان قزوين در مرحله كشوري جشنواره پذيرفته شدند..

ایشان تأکید کرد: خالقان آثار منتخب به ميزباني استان خراسان شمالي در تاريخ 12 تيرماه 96 در حضور ناظران و داوران كشوري در يك آزمون عملي به رقابت با يكديگر پرداختند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در ادامه گفت: بي شك موفقيت بزرگ استان قزوين و ارتقاء جايگاه استان در مسابقات و جشنواره هاي كشوري، حاصل تلاش ها، همدلي ها و كوشش هاي تمام فرهنگیان و پيگيري سياست ها و برنامه هاي آموزش هاي فني و حرفه اي  بوده است كه اميد است با همت والاي اين عزيزان، موفقيت هاي ارزشمند پي در پي استمرار داشته باشد.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار