خبرهای داغ:
مجابي، رئيس کميسيون عمران شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:
تقاطع غيرهمسطح امام رضا(ع) هم اکنون 75 درصد پيشرفت فيزيکي داشته و دهه مبارک فجر امسال به بهره برداري رسيده و آماده استفاده شهروندان خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۰۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزار بسیج در قزوین؛ سيدکاظم مجابي رئيس کميسيون عمران شوراي شهر صبح امروز در جريان بازديد از تقاطع غيرهمسطح امام رضا(ع) از پيشرفت فيزيکي 75 درصدي اين پروژه خبرداد و گفت: تلاش مجموعه مديريت شهري قزوين بر اين بود تا پل امام رضا(ع) پايان تابستان امسال به بهره برداري برسد، ولي با توجه به محدوديتهاي به وجود آمده، دهه مبارک فجر آماده افتتاح خواهد شد.

وي افزود: هم اکنون در عمده بخشهاي پروژه و به ويژه فراز و فرود ضلع شرقي در مرحله نازک کاري قرار داشته و قسمتي از پل که به اتصال و ارتباط آن با پل ابوترابي مربوط مي شود، در جلسات تخصصي که در استانداري برگزار خواهد شد تعيين تکليف خواهد شد.

اين عضو شورا از آماده شدن فاز دو و سه طرح تکميل پل امام رضا(ع) خبرداد و افزود: طرح مربوط به بخش اتصال خيابان اصفهان به خيابان جمهوري، تقاطع هاي جانبي که پل اصلي از آن عبور مي کند و دوربرگردان زير پل در جلسات آتي کميسيون عمران مورد بررسي قرار گرفته و نتيجه گيري خواهد شد.

مجابي در جاتمه گفت: تمامي تأکيدات و پيگيري هاي متوليان امر در راه اندازي اين تقاطع به کارگرفته شده تا مشکلات زيست محيطي و محدوديتهاي ترافيکي محدوده ساخت طرح از بين رفته و شهروندان شاهد مزايا و استفاده بهينه از اين پروژه عظيم شهري باشند.

1004/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها