خبرهای داغ:
مديركل ميراث فرهنگي استان همدان گفت: یکی از مهمترین راهبردهای تولید داخل در بخش صنایع دستی که یکی از مهمترین محصولات صادراتی محسوب می شود، برندسازی است.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۰۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
«برندسازی» یکی از مهمترین راهبردهای تولید در بخش صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی مالمیر شامگاه سه‌شنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان در استانداری همدان اظهار داشت: یکی از مهمترین راهبردهای تولید داخل در بخش صنایع دستی که یکی از مهمترین محصولات صادراتی محسوب می شود، برندسازی است.

وی گفت: در تداوم موضوع لالجین به عنوان شهر جهانی تهیه یک لوگو برای تقویت این برند توسط لالجنینی ها و ادارات و دستگاه های ذیربط کمکی برای معرفی این لوگو می شود.

مديركل ميراث فرهنگي استان همدان عنوان کرد: امسال برای اولین بار جشن لالجین برگزار شد که لوگوی آن نیز رونمایی شده و یک اقدامی در جهت چارچوب اقتصاد مقاومتی است.

وی تأکید کرد: مفاهیمی که این لوگو مطرح می کند کوزه ای است که جزء سفال است و از اولین کارهایی که در لالجین ساخته شده می باشد کره زمین نشان دهنده جهانی بودن لالجین است و رنگ سفید آن نشانه صلح و دوستی است که همواره کشور ما در این راستا در طول تاریخ گام برداشته است.

مالمیر در ادامه بیان کرد: برای نام خاص لالجین یا لالجی از دسته این کوزه استفاده شده و رنگ طلایی آن، طلایی بودن و مقام اول را می رساند و چهار نقطه به عنوان چهار سال برای لالجین است که به عنوان شهر جهانی مطرح است.

وی افزود: وب سایتی تحت عنوان شهر جهانی به دو زبان فارسی و انگلیسی راه‌اندازی شده که به معرفی ظرفیت های علمی و تاریخ لالجین می پردازد.

مديركل ميراث فرهنگي استان همدان تصریح کرد: یکی از کارهایی که باید در حوزه صنایع دستی انجام دهیم استفاده از ظرفیت ها برای فروش مجازی است که در این سایت پیش بینی شده است.

در پایان این جلسه از طراحان و سازندگان این لوگو بر روی کتیبه سفال تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات