مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بن:

نوع نگاه به مقوله حجاب و عفاف ناشی از جهان بینی افراد است

حجت الاسلام عباسی ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف گفت:حجاب و عفاف مایه آسایش و امنیت و لباس مشارکت زن مسلمان در جامعه است .
کد خبر: ۸۸۸۵۴۳۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام مصطفی عباسی،  با تاکید بر آموزه های دین مبین اسلام به روایتی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) اشاره کرد که فرمودند"المراه ریحانه لیست بقهرمانه ". از این رو نگاه اسلام و ائمه طاهرین علیهم السلام به زن، نگاهی لطیف، مهربانانه و مصون از تعرض است.

عباسی با بیان دیدگاه بعضی از مکاتب دنیای غرب در مورد زن و پوشش آن اظهار کرد: قریب به اتفاق این مکاتب به زن، نگاهی ابزاری دارند و زن را موجودی در خدمت مرد می دانند.

وی، تإکید کرد: دین مبین اسلام به زن هویت داد و انقلاب اسلامی ایران نیز ارزش و جایگاه زن در جامعه را تعالی بخشید.

این مقام مسئول، با اشاره به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ ایرانی اسلامی عفاف و حجاب در سطح جامعه، صیانت از حریم خانواده را رکن اصلی در پایداری بنیان و بنیاد این کانون مهر و عاطفه دانست و از آحاد مردم برای  حضور باشکوه در اجتماعات و مراسم های مختلف گرامیداشت هفته عفاف و حجاب دعوت کرد.

گفتنی است: راهپیمایی و اجتماع بزرگ مردم شهرستان بن به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، روز چهارشنبه 21تیرماه 96 از پارک شهرداری به طرف مصلای نماز جمعه این شهر برگزار می شود.

ارسال نظرات