۶۰۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وام اشتغالزایی در سال گذشته به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۹۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
مدیرکل کمیته امداد استان در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی اختصاص ۶۰۲ میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویاناستان ضمن تقدیر از همکاری بانک ملی در سال های گذشته به خاطر اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان معرفی شده از سوی این نهاد گفت: سهم این بانک در واگذاری وام های خود اشتغالی به مددجویان امداد در سال گذشته،  ۶۰۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در قالب ۴۵۳ طرح بوده که به همت و کوشش بانک ملی همگی محقق شده است.
فرید محبی با اشاره به شعار سال افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۱۰۲۴ طرح خودکفایی در نظرگرفته شد که ۳۰ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال آن به منظور اجرای ۲۲۳ طرح پرداخت شده است.
وی ادامه داد: مبلغ تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان از ۱۵۰ میلیون ریال در سال گذشته به ۲۰۰ میلیون ریال در سال جاری افزایش یافته است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حمایت ها و تعامل بانک ملی با این نهاد در اعطای تسهیلات به متقاضیان گفت: ۸۰۱ طرح با مبلغ ۱۱۹ میلیارد و۳۱۰ میلیون ریال از محل سفر ریاست جمهوری از سال قبل باقی مانده است که خواستار پیگیری و پرداخت آن از سوی این بانک هستیم.
مدیر امور شعب بانک ملی استان نیز در این دیدار، با بیان اینکه بانک ملی خود را از خانواده بزرگ امداد جدا نمی داند و خدمت به قشر محروم جامعه موجب افتخار این بانک است گفت: فلسفه کار امداد با بانک بسیار نزدیک است و این بانک آماده خدمات رسانی و پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان امداد است.
احداله امیری افزود: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت امداد با پرداخت تسهیلات خودکفایی باعث ارتقاء فرهنگ کار و تلاش در جامعه می شود و امیدواریم با نظارت خوب و به موقع کمیته امداد بر طرح ها و وصول به موقع اقساط تسهیلات بتوانیم خدمات خود به جامعه هدف کمیته امداد را بیش از پیش افزایش دهیم.
ارسال نظرات