فرمانده سپاه هشترود از تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده همزمان با سراسر کشور در پارک این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۷۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

احمدتقی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عفاف و حجاب را تجلی مشارکت اجتماعی برای گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نشر زندگی اسلامی دانست.

وی گفت: حجاب یک امر فطری است که به آیین یا ملت خاصی تعلق ندارد به گونه که آثار و بقایای بر جامانده از ملل مختلف بیانگر آن است که حجاب پیش از اسلام در ادیان دیگر و همچنین در میان بسیاری از ملل متمدن جهان مرسوم و متداول بوده است.

تقی پور یادآور شد: تلاش غرب برای گسترش بی حجابی در جوامع مسلمان در طول تاریخ انکارناپذیر است چراکه با ترویج بی حجابی تلاش در شکستن ابهت حکومت اسلامی و تغییر ملایم و تدریجی باورهای جامعه به نفع اهداف و سیاست های خودشان دارند.

وی دعوت به پوشش مناسب اسلامی و نهی کردن افراد جامعه از بدحجابی را از مصادیق امر به معروف و نهی در جامعه عنوان و بیان کرد: با انجام این فریضه مهم که وظیفه همگانی و مسئولیت عمومی است محیط جامعه پاک و خالی از هرگونه آلودگی باشد.

فرمانده سپاه هشترود برگزاری ایستگاهای صلواتی، نقاشی، عفاف و حجاب، سلامت، مطالعه، نمایشگاهسبک زندگی فاطمی، نمایشگاه فرهنگ جبهه و شهادت،جمع آوری جهیزیه برای نوعروسان و برگزاریمسابقات بومی و محلی را از برنامه های شاخص این روز برشمرد.

ارسال نظرات