پیگیری مشکلات مددکاران کمیته امداد استان

مشکلات مددکاران کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۷۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
مدیرکل کمیته امداد استان در گردهمایی آموزشی- توجیحی مددکاران پیگیری مشکلات مددکاران کمیته امداد استانکمیته امداد استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی شائبه مددکاران این نهاد گفت: شرایط حوزه مددکاری امداد استان شرایط مطلوبی است.
فرید محبی با تأکید بر اینکه مشکلات مددکاران با جدیت پیگیری می شود افزود: در سال جاری با برنامه ریزی های انجام شده در نظام ارزیابی، توجه ویژه ای به مسئله نیروهای غیر رسمی شده است.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات مددکاران امداد استان کمبود وسیله نقلیه در این حوزه بود که به همت سازمان این موضوع پیگیری می شود.
محبی با اشاره به اینکه یکی از الزامات بودجه امسال برون سپاری مددکاری با همکاری شرکت های تخصصی است گفت: با اجرای این برنامه تراکم پرونده های مددجویی که باعث کندی کار می شد کمتر شده و تعداد پرونده های مددکاران از ۴۰۰ پرونده به ازای هر مددکار به ۱۵۰ پرونده کاهش می یابد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان در این گردهمایی با تأکید بر اینکه غایت اقدامات مجموعه امداد باید توانمندسازی مددجو باشد گفت: این مهم نیازمند تغییر نگرش در آسیب شناسی و نیازسنجی مددجویان با توجه به شرایط جامعه است.
محمد نظری با اشاره به اینکه بعضی تکالیف گذشته نیاز به بازنگری دارد، افزود: در حوزه حمایت و سلامت امداد اصل و اساس توانمندسازی مددجویان است که برای نیل به این هدف حرکت بر پایه سیاست امروز امداد و در مسیری که مشخص شده ضروری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار