نماینده ولی فقیه در استان رویکرد تامین اجتماعی را رفع نیازهای مردم، خدمت بی منت، تحقق کامل عدالت رفاه و نظام تامین اجتماعی کارآمد دانست.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۴۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با کارکنان تامین اجتماعی و بیمارستان امام سجاد گفت: کمبود فضا، تجهیزات و نیروی انسانی فشار روانی و سختی کار در مراکز درمانی را مضاعف و عرصه را برکادر درمان تنگ کرده انتظار می رود مردم با صبر و حوصله و درک واقعیت های موجود همکاری بیشتری با کارکنان حوزه های درمانی داشته باشند.
عضو خبرگان رهبری تامین اجتماعی را از اصول مورد تاکید ائمه و وظایف مهم حکومت اسلامی خواند و افزود: رویکرد تامین اجتماعی رفع نیازهای ضروری جامعه با حمایت های مالی مردم است متولیان باید با خدمت بی منت زمینه را برای تحقق کامل عدالت رفاه و نظام تامین اجتماعی کارامد فراهم کنند.
ایت الله ملک حسینی ابراز امیدواری کرد با توسعه فضاهای درمانی و احداث بیمارستان های در دست ساخت فشارهای کاری و روانی سختی کار در مراکز درمانی استان کمتر می شود.
  مدیرکل تامین اجتماعی استان در این دیدار اظهار داشت: جمعیت زیر پوشش این نهاد 11 هزار مستمری بگیر و 320هزارعضو دارد که در سال گذشته برای در مان این افراد 250میلیارد ریال هزینه شده است.
نور محمدی افزود : تامین اجتماعی 900میلیارد ریال طلبکار و 500میلیارد ریال هم به مراکز بیمارستانی بدهکار است.

معاون مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان هم گفت: بر اساس نظر سنجی ها میزان رضایتمندی مردم از خدمات درمانی تامین اجتماعی 75 درصد ارزیابی شذه است .
صمد اکبری کمبود پزشکان متخصص را از مشکلات حوزه درمان تامین اجتماعی استان خواند و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مانع ورود متخصصان به بیمارستان ها و کلنیک های تا مین اجتماعی می شود.
وی توسعه بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی را از اقدامات مهم دراستان خواند و گفت: با اجرای این طرح تعداد تخت های درمانی از 57 به 97 تخت افزایش یابد.

امام جمعه یاسوج هم تلاش برای سلامتی و رفاه را بهترین خدمت در جامعه عنوان کرد و خطاب به مسئولان تامین اجتماعی گفت: خدمت به مردم فرصتی مغتنم است که مسئولان باید قدر آن را بدانند.
ارسال نظرات