خبرهای داغ:
260 هنرمند پیشکسوت کشور برای شرکت در ششمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت وارد کلان شهر تبریز شدند.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۸۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هنرمندان پیشکسوت کشورمان برای شرکت در همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت در تبریز که پنجشنبه این هفته برگزار می شود، از جمله محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، بهروز بقایی، رضا بنفشه خواه، رضا ناجی، هوشنگ قوانلو، صفا آقاجانی، عنایت الله بخشی، جلیل فرجاد و مریم نشیبا به تبریز سفر کرده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی روز سه شنبه در حاشیه استقبال از این هنرمندان گفت: این هنرمندان با هماهنگی موسسه هنرمندان پیشکسوت کشور از امروز تا جمعه به مدت چهار روز در برنامه های متعددی که برای آن ها پیش بینی شده شرکت می کنند.
محمد محمدپور با بیان اینکه همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت کشور پنجشنبه در این شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: در کنار این همایش هنرمندان در برنامه های فرهنگی و هنری استان شرکت و از جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی بازدید می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این هنرمندان برجسته بالای 60 سال به همراه خانواده خود در مدت حضور در استان از جاذبه های گردشگری مانند روستای تاریخی کندوان، موزه قاجار، مقبره الشعرا، ارگ علیشاه، پارک ائل گلی و بازار تبریز بازدید می کنند.
محمدپور، ادامه داد: در ششمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت مسائل و موضوعات مختلف استان مطرح و تجربه های چندین دهه خود را به هنرمندان جوان و علاقه مندان به این عرصه انتقال می دهند.
وی گفت: حضور هنرمندان پیشکسوت در استان منشا خیر بوده و باید هنرمندان جوان استان نهایت بهره برداری را از حضور این هنرمندان ببرند.
ارسال نظرات