خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی هفته حجاب و عفاف و رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان سلماس با حضور سرهنگ دوم پاسدار حسین پوراسماعیل معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس، اعضای شورای اداری و با ریاست حسین رحمانی معاون فرماندار در سالن شهید سالمی فرمانداری سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۵۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه هماهنگی هفته حجاب و عفاف و رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان سلماس با حضور سرهنگ دوم پاسدار حسین پوراسماعیل معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس، اعضای شورای اداری و با ریاست حسین رحمانی معاون فرماندار در سالن شهید سالمی فرمانداری سلماس برگزار شد.

رحمانی معاون فرماندار سلماس با اشاره به اهمیت و جایگاه هریک از این دو موضوع خواستار شد کلیه ادارات تابعه در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات ذکر شده اهتمام لازم را بعمل آورند.

سرهنگ پوراسماعیل طی این جلسه با ذکر این مطلب که بر اساس آیات و روایات اسلامی حجاب یک قاونون الهی و اجتماعی است نه فردی، افزود: همه اقشار جامعه علی الخصوص مدیران و کارکنان کلیه ادارات بایستی در صف اول مبارزه با تهاجم فرهنگی قرار گرفته و نسبت به حفظ و رعایت حجاب و عفاف اقدام نمایند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلماس در بخش دوم جلسه در خصوص اجرای رزمایش گردان های بیت المقدس گفت : رزمایش های سالانه گردان های بیت المقدس علاوه بر ایجاد و حفظ آمادگی رزم بسیجیان، میتواند عامل بازدارنده ای از طمع دشمنان به خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردد.

وی درپایان افزود: این رزمایش در روز های پنج شنبه و جمعه مورخه ۲۲و۲۳ تیر ماه سال جاری با حضور ۴ گردان و با محور های عملیاتی طرح ریزی شده اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات